המגבת של מירן בוזגלו נפלה לעיני המצלמה וזו הייתה התגובה של מאור

מירן בוזגלו, מאור בוזגלו | אינסטגרם

אשתו של הכדורגלן החליטה למתוח את בעלה על הבוקר ושיתפה את 329,000 העוקבים שלה באינסטגרם ברגע המשעשע. צפו בסרטון

(גודל טקסט)

329,000 איש ואישה עוקבים באינסטגרם אחרי מירן בוזגלו, אחת מנשות הכדורגלנים הכי וותיקות ואהובות בליגה שהפכה בשנתיים האחרונות למעצמה בפני עצמה. אם נשים בצד את נטע אלחמיסטר וקורל סימנוביץ' המתחזקות קריירות דוגמנות, מירן הפכה לכוכבת רשת גדולה לא פחות, כשהיא משגעת את העוקבים והעוקבות שלה עם תמונות מוקפדות, סרטונים משעשעים, טיפים נהדרים ובכלל, דואגת לייצר תוכן ועניין 24/7. בזמן שהעונה השישית (!) של הריאליטי המשפחתית "הבוזגלוס" מצטלמת בימים אלו, מירן בחרה לשתף סרטון היסטרי שלה ושל החצי השני שלה.

הסרטון מציג בוקר שגרתי של הזוג בוזגלו בביתם החדש, כאשר בעת צחצוח שניים, מירן החליטה לעשות "מחווה" לפרסומת המיתולוגית של קסטרו משנות ה-90' (עם ליאור מילר ויעל אבוקסיס) והחליטה לחשוף ולפתוח את המגבת שלה. מאור לרגע היה בטוח שאין לה כלום מתחת, אך כמובן שמדובר במתיחה ומירן המגבת הסתירה מכנסיים וסטרפלס. תוך כדי תנועה, בטעות שחררה לבעלה המבוהל מכה ישירות לפנים וכתבה: "גם נבהל וגם קיבל פצצה לפנים… בוקר טוב מאורי".

מאור בוזגלו הוא כמובן הכדורגלן הישראלי בעל מספר העוקבים הגבוה ביותר באינסטגרם, אך אשתו פופולרית מאוד גם היא וזוכה למאות צפיות ושיתופים, והווידאו המדובר גרף אלפי תגובות ולייקים תוך שעתיים בלבד. הזוג האהוב שצמח מתוך עולם הכדורגל הפך לשם דבר בכל בית במדינה, וכל צעד שלהם מיד מגיע לכותרות. בימים אלו מאור ומירן עובדים על פרוייקטים חדשים שהולכים לכבוש את ליבנו בקיץ הקרוב, כך שיש הרבה למה לצפות. ואם עוד לא ניסיתם למתוח את בן/ בת הזוג שלכם, כנסו לאינסטגרם של הזוג בוזגלו ותקבלו הרבה רעיונות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי