דודו אוואט ופאני בוזגלו בשוק: למה צילומי הישרדות VIP נעצרו?

פאני בוזגלו | אינסטגרם

דיווח: סערה בפיליפינים גרמה לריאליטי של רשת לעצור את המשימות ואת מועצת השבט. לירון שרון עם הפרטים המלאים מהדרמה

(גודל טקסט)

המדור מקווה שכבר הספקתם להתאושש מעונת ה-VIP האחרונה של הישרדות, בה כזכור אסי בוזגלו קטף את המיליון, כי ממש בימים אלו העונה החדשה מצטלמת וכמה אקשן מתחולל על האי בפיליפינים.

אחרי שצילומי התוכנית נדחו כבר מספר פעמים בעקבות אילוצי קורונה, לפני שבועיים וחצי המריאו השורדים והחלו בצילומי העונה החדשה, אלא שהבוקר (ראשון) העיתונאי ערן סוויסה חשף כי סערה בפיליפינים גרמה לריאליטי של רשת לעצור את המשימות ואת מועצת השבט.

על פי דבריו, הצילומים לא הופסקו באופן רשמי והמשתתפים שלא הודחו עדיין נמצאים תחת התנאים שמציבים חוקי הפורמט. צילומי העונה החלו כאמור לפני שבועיים כאשר פעם נוספת נזכה לייצוג הולם במיוחד מעולם הספורט – שוער העבר דודו אוואט, האח הבכור למשפחת בוזגלו שקיבל תיאבון אחרי הניצחון של אחיו, אוהד בוזגלו, גרושתו ואם ילדיו, פאני בוזגלו, שייטת העבר ורד בוסקילה וזוגתו של שלומי אזולאי, בוגרת האח הגדול, מעיין אשכנזי.

על פי העמוד החביב על המדור, בטטת כורסה, אוואט ופאני בוזגלו סימנו את הגמר כמטרה וגם לנו יש הרגשה שהשניים עשויים להצליח. כעת יאלצו להבין ברשת מתי אפשרי לחזור לצלם ולקחת בחשבון את המשמעות של עצירת צילומים ואי עמידה בזמנים בעקבות מזג האוויר הקשה שעלול לגרום להפסדים כספיים ולהשפיע על התקדמות העונה. מהפקת הישרדות נמסר כי "עם היוודע דבר הסופה המתקרבת הפקת הישרדות נערכה מבעוד מועד ונקטה באמצעי בטיחות על מנת לשמור על בריאות ובטיחות השורדים והצוות בזמן הסופה והצילומים נמשכים".

דודו אוואט
דודו אוואט | לירון מולדובן
אלמג ופאני בוזגלו
אוהד ופאני בוזגלו | באדיבות YES, הבוזגלוס 4

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי