צפו: קורל סימנוביץ' רותחת בביקיני במדבר

קורל סימנוביץ' | אינסטגרם

הדוגמנית נחתה לביקור בארץ הקודש עם בתה בת השנה וחצי (קאיה). היא השאירה את בעלה סרג'י בספרד ואותנו פעורי פה לנוכח התמונות הלוהטות. קשה להאמין שהיא ילדה לפני שנה וחצי

(גודל טקסט)

קורל סימנוביץ' נחתה בארץ הקודש והגיעה לביקור מולדת עם בתה בת השנה וחצי קאיה. היא השאירה את סרג'י רוברטו שלה בבית ואת כולנו פעורי פה לנוכח התמונות הלוהטות שלה בביקיני מהמדבר. רק אתמול (שבת) זכתה קבוצתה של בעלה הכדורגלן בגביע הספרדי לאחר ניצחון 0:4 על אתלטיק בילבאו בגמר והיום הדוגמנית פרסמה את כל הלוקים מיום הצילום שהתרחש כבר בשבוע שעבר רגע לפני החמסין שפוקד אותנו בימים אלו.

הדוגמנית הגיעה עם קאיה לביקור קצר שכלל זמן איכות עם משפחה והחברות וגם צילומים לוהטים למותג הספרדי שהבין שהדוגמנית הישראלית תהיה שגרירה מושלמת בארצנו הקטנטונת. הדוגמנית היפהפיה בת ה-29 עלתה על שלל דגמי ביקיני הורסים שגרמו לנו לא להאמין שהיא ילדה לפני שנה וחצי לאור העובדה שאין כל זכר לדבר. כידוע, קורל חברה טובה מאד של נטע אלחמיסטר, בעלת מותג בגדי הים "בננהוט" אותו סימנוביץ' לובשת בדרך כלל בימי הקיץ אך השנה תתרגלו לראות אותה לובשת "מנגו".

כך או כך, נהיה לנו חם. את הניצחון הגדול אמש של סרג'י וברצלונה, סימנוביץ' ראתה מקרוב, אמנם לא מהאצטדיון כי אם מדירת הפאר שלהםה הממוקמת במרכז ברצלונה ומיהרה לשתף סלפי מעלית עם "המנצח" שלא הגיע הפעם לביקור בישראל בעקבות אילוצי עבודתו. אנחנו מחכים כבר לביקור הבא של הזוג הכי אהוב בישראל- ספרד.

קורל סימנוביץ' | צילום מסך, אינסטגרם
קורל סימנוביץ' וסרג'י רוברטו | צילום מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי