קופי שיר אלמליח: הכירו את הצמודה של שחקן מכבי חיפה

שני ברגר
שני ברגר | אינסטגרם

לא עוזבת את סמי עופר, לומדת משפטים ברמת גן, מבוגרת בשנה וחצי מבן זוגה ועובדת בתור בלשית: סיפורה של שני ברגר

(גודל טקסט)

השנה האחרונה הייתה נהדרת עבור בלמה של מכבי חיפה, עופרי ארד, אותו התרגלנו על בסיס קבוע בהרכב של ברק בכר ובצדק. בזמן שהירוקים ניצבים במקום הראשון בטבלה ביתרון של נקודה על פני מכבי ת"א כשנותרו עוד שישה מחזורים לסיום העונה, ארד הוא אחד השחקנים היציבים של המועדון וכך גם התמיכה לה הוא זוכה מהיציע. בת הזוג שלו, שני ברגר, שצמודה אליו חזק כבר שלוש וחצי שנים יכולה לשמש דוגמא למהי חברה מרימה. בניצחון האחרון על קריית שמונה (0:4(, שני ואחיו של ארד ישבו ביציע ועודדו את הבלם בדיוק כפי שהיא עושה בכל משחק, בית או חוץ.

כנראה שזה חלק מסוד ההצלחה של הכדורגלן החיפאי שלא מזמן גם עבר להתגורר עם שני שלו. הזוג הצעיר חולק דירה חיפאית ונראה שממש כיף להם יחד. על דלת ביתם תמצאו את השלט: "כאן גרים בכיף עופרי וצודקת (שני)", ככה שהאורחים שמגיעים אליהם מתחילים את הביקור עם חיוך על הפנים. בזמן שארד מלהטט על כר הדשא, שני לומדת משפטים במרכז האקדמי למשפט ועסקים ברמת גן ועובדת בתור בלשית. כן, כבר סיפרנו לכם על כך בעבר, שני היא בלשית, כך שהשילוב הזה עם הטייטל 'אשת כדורגלן' קטלני ביותר.

עובדה מעניינת נוספת על השניים היא הדמיון המטורף של שני לאשת כדורגלן (לשעבר) אחרת, שיר אלמליח, כפי ששמענו מלא מעט אוהדים שנגנבים מהדמיון. חוץ מזה, הפרש הגילאים ביניהם הוא גם פרט פיקנטי: שני חגגה בחודש שעבר 24 ואילו ארד בן 22. שנה וחצי מפרידות בין בני הזוג ולמרות גילם הצעיר, ביום הולדתה האחרון של היפייפה כתב לה בן הזוג שלה: "זכיתי באשת חיל אמיתית ואין מאושר ממני! איתך לכל החיים". האם מדובר ברמז לבאות? מה שבטוח, המדור וכל החברים מהכרמל מחכים לשרוף את הרחבה.

שני ברגר עם אחיו של עופרי ארד
שני ברגר עם אחיו של עופרי ארד | מסך

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי