בקרוב בנטפליקס: ג'ורג'ינה רודריגס וכריסטיאנו רונאלדו

כריסטיאנו רונאלדו, ג'ורג'ינה רודריגס | Daniele Venturelli/Daniele Venturelli/WireImage

בת בזוג של הפנומן הודיעה בגאווה ברשתות החברתיות על כך שתככב בסדרה חדשה על חייה: "שמחה ונרגשת לקראת הפרויקט החדש, תודה למשפחת נטפליקס". כל הפרטים - בפנים. יש למה לצפות

(גודל טקסט)

בת הזוג של כריסטיאנו רונאלדו, ג'ורג'ינה רודריגס, השתמשה בפלטפורמת הרשתות החברתיות על מנת להכריז כי היא עתידה לככב במיני סדרת דוקו-ריאליטי של נטפליקס על חייה. הדוגמנית הספרדייה התרגשה וכתבה: "שמחה ונרגשת לקראת הפרויקט החדש שלי. תודה, משפחת נטפליקס". כך הלהיטה בת זוגו של CR7 את 24 מיליון העוקבים שלה שהולכים לקבל הצצה לחיים של אשת הכדורגלן הכי מעניינת על הפלאנטה.

כמובן שרונאלדו בעצמו עומד לקחת חלק ולהשתתף במיני סדרה על זוגתו באופן מתבקש. השניים מתגוררים יחד בטורינו ומגדלים את ארבעת ילדיו של הפורטוגלי ביניהם אחת משותפת: כריסטיאנו ג'וניור, התאומים אווה ומתאו ואלנה מרטינה. ואם לרגע חשבתם כי מדובר בחיים של אחת שהיא רק בת זוג של- אז כנראה שלא הכרתם את הסיפור המעניין של רודריגס. הרבה לפני שהכירה את כריסטיאנו שלה, ג'ורג'ינה גדלה במשפחה שהתפרקה לאחר הגירושים של הוריה ומה שהחזיק אותה כל השנים היה הריקוד אותו אהבה כל כך.

היא לא הגיעה מבית עם כסף, ועבדה קשה כל חייה עד ליום בו הכירה במקרה את הפנומן שכבש את הכדורגל העולמי. כזכור, השניים נפגשו לפני קצת יותר מארבע שנים, בעת שג'ורג'ינה עבדה כמוכרת בחנות של גוצ'י במדריד ואילו רונאלדו היה הכוכב הכי לוהט של ריאל מדריד שהתאושש מפרידה כואבת מהאקסית המיתולוגית, אירינה שייק. מאז, השניים מככבים יחד ולחוד בכותרות והם ללא ספק הזוג הכי מסוקר ומעניין בכדורגל העולמי. החיים של הדוגמנית בת ה-26 השתנו מהקצה אל הקצה מאז שהפכה לאשת כדורגלן וכך גם העוקבים שלה שהפכו אותה למעצמה בפני עצמה.

277 מיליון עוקבים יש לרונאלדו- מלך האינסטגרם העולמי, כך ששיתוף אחד שלו עבור קידום הסרט כנראה שיעשה את העבודה, ובטוח ששווה מיליונים על גבי מיליונים. בנטפליקס שמחים על ההפקה החדשה שכבר החלה בצילומים והכריזו כי הסדרה צפויה "להיות דיוקן עמוק ומרגש של האישה מאחורי התמונות, הסטוריז והכותרות הגדולות. הסדרה תחשוף את כל הצדדים באישיותה של ג'ורג'ינה שלא הכרנו, וגם מבט מבפנים על החיים שלה ושל רונאלדו". יש למה לחכות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי