17 שנים אחרי: adidas משיקה מחדש את הסלוגן האגדי בקמפיין ענק

לינוי אשרם | adidas ss21

Impossible Is Nothing: מותג העל הגרמני יוצא בקמפיין חדש שיעלה במקביל במספר מדינות. נוצר בשיתוף פעולה עם האנשים המשפיעים ביותר בעולם בהם הזמרת ביונסה, פול פוגבה והגיימר הבינלאומי נינג'ה

(גודל טקסט)

חוזרת למקורות: חברת adidas הכריזה היום (שני) על השקת קמפיין גלובלי חדש וחזרה לסלוגן המיתולוגי של המותג משנת 2004 – Impossible Is Nothing. הסלוגן יושק באמצעות קמפיין עולמי חדש תחת אותו השם, תוך שהוא מציג 20 סרטונים ייחודיים סביב סיפורי השראה הקשורים לעולמות התרבות והספורט.

בין הסיפורים הבולטים מככבות מספר דמויות של האנשים המשפיעים בעולם בהם הגיימר Ninja, הזמרת הפופולרית ביונסה ושחקני הכדורגל פול פוגבה ממנצ'סטר יונייטד ומוחמד סלאח מליברפול, לצד שלל ספורטאים נוספים מרחבי העולם. בישראל נבחרו להוביל את הקמפיין המקומי מספר ספורטאים ישראלים, בהם המתעמלת האומנותית המובילה לינוי אשרם, הג'ודוקא המעוטר פיטר פלצ'יק והאצנית שוברת המוסכמות ביטי דויטש כאשר אלו יופיעו בשלטי חוצות ברחבי הארץ.

הסלוגן החדש-ישן של adidas, לוכד בשלוש מילים את מהותה של החברה כמותג נצחי ואת הגישה המוכרת והמשותפת לכלל הספורטאים ברחבי העולם. מאז ומתמיד אמונת הליבה של adidas היא כי דרך הספורט ניתן לשנות חיים ולשבור מחסומים על המגרש ומחוצה לו. את החזון הזה מיישם המותג יומיום באמצעות פיתוח טכנולוגיות ייחודיות, שיתוף פעולה אדוק עם מגוון קהילות עולמיות, שיתופי פעולה עם יוצרי תוכן, אמנים וספורטאים משלל סוגים. גם בקמפיין הנוכחי כאמור גויסו האנשים המשפיעים ביותר בעולם, משלל תחומים, זאת במטרה לעורר השראה ולייצר שינוי.

פיטר פלצ'יק | adidas ss21

הקמפיין והאסטרטגיה החדשה מתחברים גם הם לתכנית החומש אותה הציגה adidas בחודשים האחרונים, בה המשך המאבק כנגד זיהום הפלסטיק בעולם. בשנים האחרונות מובילה adidas את המאבק בפסולת הפלסטיק באוקיינוסים ובחופים, ומשקיעה משאבים רבים במחקר ופיתוח של טכנולוגיות חדשניות ובדים ידידותיים לסביבה. בשנת 2015 הושק לראשונה שיתוף פעולה עם ארגון פרליי העולמי- ארגון ללא מטרת רווח שפועל לניקוי קרקעיות האוקיינוסים ופני החופים בעולם מפסולת פלסטיק. במסגרת שיתוף הפעולה adidas מייצרת מבקבוקי הפלסטיק האלו סיבי בד, מהם מיוצרות הנעליים ופרטי ביגוד אקולוגים נוספים. גם קמפיין זה מייצג גישה חדשה לעיצוב בר-קיימא ומהדגיש את מחויבותה של adidas לעתיד טוב יותר עבור כדור הארץ שלנו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי