בזמן שפאני בוזגלו בהישרדות: בן זוגה נתפס על חם

אושרי כהן ופאני בוזגלו | פרטי

אושרי כהן, שופט הכדורגל שצמוד בחודשים האחרונים לאחת מ-"הבוזגלוס", נתפס מבלה עם מירן, אשתו של מאור, ואף העלה סטורי מפתיע. המדור שוחח איתו על הקשר שלו עם חברי המשפחה בזמן שזוגתו מצטלמת ל"הישרדות VIP"

(גודל טקסט)

בזמן שפאני בוזגלו כבר כמעט שלושה שבועות נמצאת על האי בפיליפינים במסגרת עונת ה-VIP החדשה של "הישרדות", בן הזוג שלה, אושרי כהן מתקרב למשפחת בוזגלו.

אתמול (שני) שופט הכדורגל לקח חלק בצילומי העונה השישית של "הבוזגלוס", הריאליטי המשפחתי, לצידה מירן בוזגלו, אשתו של מאור. מה הם עשו יחד? תצטרכו להתאזר בסבלנות על מנת לגלות, אבל בינתיים, אושרי סיפר למדור על החוויה מהצילומים ועל מזכרת ממירן.

"להצטלם בלי פאני ובאופן כללי להצטלם זה ממש מוזר לי. בדרך כלל אני מנסה לברוח מהדבר הזה. זה משהו שצריך לקחת בחשבון כשנכנסים למערכת יחסים עם בחורה כמו פאני – זו חלק מהחבילה", סיפר אושרי והוסיף מדוע הודה לאשתו של מאור בחשבון האינסטגרם: "למרות שהיה לי מוזר בלעדיה, אתמול מירן נתנה לי הרגשה מאד טובה בצילומים והיא עזרה לי בהפתעה שאני מכין לה, והפתעות לא מגלים! מירן מקסימה והיא מפרגנת לזוגיות שלנו מאד, וזה עושה הרגשה מאד טובה".

אושרי כהן ומירן בוזגלו | אינסטגרם

איך אתה מסתדר בלעדיה?

"געגוע מטורף. אני עובר משבר געגוע הכי גדול שהיה לי אי פעם. פאני היא ללא ספק האהבה הכי גדולה שהייתה לי בחיים. אנחנו שמונה חודשים יחד ואלו החודשים הכי אינטנסיביים והכי טובים שחוויתי עם בת זוג. אני מתגעגע אליה מאד, דואג לה ומקווה שהיא שורדת שם את הסופה ובכלל את כל התקופה הזאת שעוברת עליה. היא הכי פייטרית והכי חזקה שיש ואני בטוח שהיא נותנת בראש לכולם. אני סופר את הימים כבר שתחזור לארץ ונגשים יחד את כל מה שתכננו. אני אוהב אותה הכי בעולם".

חוץ מלהתגעגע לפאני שלו, אושרי מוצא זמן גם להשקיע בארבעת ילדיה של פאני ושל הגרוש, אוהד בוזגלו בזמן ששניהם מתקתקים משימות וטובעים באסטרטגיות מעבר לים. "בזמן שפאני שם, הרגשתי שאני מתקרב לילדים הרבה יותר ממה שהייתי. אני דואג, מקשיב להם והכי חשוב לי שיחייכו ויהיו שמחים. הילדים שלה והקרבה אליהם זה דבר מדהים ומאוד חשוב לי הקשר איתם. התקופה הזאת גרמה לי להתקרב אליהם ואני מאד שמח שזה קרה", סיכם כהן בשיחה למדור. עוד לפני שחזרו השורדים לישראל ועוד לפני שהתוכנית נכנסה לעריכה, תזכרו את ההימור של המדור – פאני בוזגלו מגיעה לאיחוד.

אושרי כהן ופאני בוזגלו | פרטי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי