הגיע הזמן שתכירו: חברה של טננבאום לוהטת בצהוב‎

נועם פישבאום ודניאל טננבאום | אינסטגרם

השוער של מכבי תל אביב חגג את יום הולדתו ה-26 וזו הזדמנות מצויינת להכיר לכם את זוגתו, נועם פישבאום, גם היא תל אביבית ולא תאמינו מה יש להם במשותף!

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

תגידו הרבה מזל טוב לשוערה של מכבי תל אביב, דניאל טננבאום שחגג אתמול (שני) את יום הולדתו ה-26 וכל חבריו לחדר ההלבשה מיהרו לברך – אבל לא רק הם. בין כל הברכות שמנו לב גם לבת הזוג של השוער והחלטנו במדור שהגיע הזמן שתכירו את החצי השני שלו.

מדובר בנועם פישבאום בת ה-25, הצמודה של טננבאום בשנה וחצי האחרונות שאתמול דאגה למכיבסט לחגיגה מיוחדת במינה. בין ההרמות, המנות השוות והאלכוהול שזרם בקפה פופולר, שם חגגו השניים, הברכה של נועם נגעה לליבנו. "מזל טוב אהובי. אני מרגישה ברת מזל שיש לי אותך. אתה החבר הכי טוב שיכולתי לבקש לעצמי, לא יכולתי לבחור טוב יותר. תמשיך להיות אדם כזה מדהים עם לב ענק. תודה שאתה שלי. אוהבת ברמות קיצוניות", כתבה פישבאום וגרמה לנו (ולשוער שלה כבר מזמן) להתאהב.

חוץ מלהרים לטננבאום מהיציע, הבלונדינית היפה היא תל אביבית ובאופן מפתיע גם לה שורשים ברזילאים! אביה של נועם הוא ברזילאי, מה שאומר שגם היא וגם בן הזוג שלה דוברי פורטוגזית ובטוח שהכל בסדר טודו בום.

פישבאום היא סטודנטית שנה שלישית להנדסה תעשייה וניהול ב"שנקר" ולא מזמן התחילה לעבוד בתמיכה הטכנית במשרדי WOLT. אחרי האירוסים של הדס אסולין ומאור קנדיל ורוני אדרי ויונתן כהן, המדור סימן את הזוג הבא של האלופה המכהנת. בינתיים נאחל מזל טוב לשוער ונצטרף לברכות של אהובתו.

נועם פישבאום ודניאל טננבאום | אינסטגרם
נועם פישבאום ודניאל טננבאום | אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי