Sport1 Banner

מדוע נטע אלחמיסטר חגגה יום הולדת ללא רמי גרשון?

נטע אלחמיסטר, רמי גרשון | Instagram

המדור מאחל המון מזל טוב לאשת הכדורגלן המפורסמת והמצליחה בישראל לרגל יום הולדתה ה-27. איפה ועם מי היא חוגגת ומה בירך רמי גרשון? לירון שרון עם הפרטים

(גודל טקסט)

היא כבר בת 27, האישה שהפכה למעצמה עוד לפני שידענו לאיית את המילה "אינסטגרם". נטע אלחמיסטר פרצה לעולמנו בביקיני לפני חמש שנים וכיום היא אשת הכדורגלן המפורסמת והמצליחה בישראל. אז איך חוגגת האימפריה את יום הולדתה? בחגיגות אקסקלוסיבית במיוחד מעבר לים.

לאחר שלא עזבה את ארץ הקודש מאז ינואר 2020, נטע המריאה לדובאי לצד הסוכן שלה שי אביטל, אחותה ספיר והשותפה שלה למותג בגדי הים המצליח, נועה בני. הנסיעה משלבת גם ביזנס וגם פלז'ר, כאשר החגיגות של היפייפיה החלו כבר אתמול (שני) ואפילו מגש פיצה אישי היה כלול בתפריט של מכונת האימונים ששומרת על התזונה כל השנה. ביום הולדת מותר הכל!

אז נטע חוגגת בענק מעבר לים ומי שנשאר כאן להתגעגע היה החצי השני שלה, רמי גרשון. כדורגלן מכבי חיפה הלא פעיל בדרך כלל ברשתות החברתיות, חרג ממנהגו וכתב לאהובת לבו לכבוד יום הולדתה: "אהובה שלי כמה את טובה וכמה הלב שלך יפה וטהור! המון מזל טוב. שהשם ישמור לי עלייך אני אוהב אותך".

עד שנטע תחזור לחגוג עם רמי שלה כאן בישראל, בינתיים נמשיך ליהנות מתמונות אקסטרה פוטוגניות שלה מהאמירויות. בגיל 27, עם רזומה לא הגיוני של קמפיינים, עסק בבעלותה, שיתופי פעולה ששווים מיליונים וחשבון אינסטגרם אחד אחריו עוקבים כמעט שני מיליון איש – אפשר להגיד בפה מלא שנטע אלחמיסטר-גרשון היא אחד מסיפורי ההצלחה היפים הקשורים לעולם הכדורגל ובכלל. ואם כל זה הגיע בגיל כל כך צעיר יש לנו הרגשה שהפתעות נוספות מבית היוצר שלה ימשיכו לזרום כמו מים. שיהיה במזל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי