הישרדות VIP: איפה באמת שהו המשתתפים בזמן הסופה?

גיא זוארץ
גיא זוארץ | אוהד רומנו

לאחר שהצילומים נעצרו, נודע היכן המתמודדים שעדיין לא הודחו העבירו את זמנם. וגם: המסר המרגיע של המנחה גיא זוארץ

(גודל טקסט)

לטובת מתמודדי הישרדות VIP, ובעיקר לטובת הפקת התוכנית, מנחה הריאליטי המצליחה של רשת, גיא זוארץ עדכן בחשבון האינסטגרם שלו על המצב בעקבות סופת הטייפון שפקדה את האי. "חברים יש לי בשורות טובות, הסופה מאחורינו! היום כבר יותר נורמלי, יש פחות גשם, הרוח נרגעה, חוזרים לעבודה ולמשחק בכל הכוח", סיפר זוארץ ל-272 אלף עוקביו ברשת החברתית.

היום (רביעי) הפקת התוכנית תחזור לצלם מהנקודה בה הופסק המשחק בשל סופת הטייפון שלמזלם ארכה רק שלושה ימים וכעת המתמודדים ישובו אל השבטים. במהלך הימים האלו, הודעות נשלחו למשפחות המודאגות שהסירו דאגה לאחר שעודכנו כי יקיריהם "מוגנים ובטוחים" עד שתחלוף הסופה. ובאמת המתמודדים שעדיין במשחק ולא הודחו היו מבודדים כל אחד בחדר נפרד במלון לא רחוק מהאי בפיליפינים.

כעת כשמזג האוויר הסוער מאחוריהם, השבטים ימשיכו בתחרות הכי אסטרטגית בעולם הריאליטי ואנחנו כבר לא יכולים לחכות ולראות האם הנציגים שלנו מעולם הספורט יגיעו לשבט המאוחד. אם במקרה שכחתם, עוד לפני הניצחון בעונה שעברה של אסי בוזגלו, בהפקת הישרדות מיהרו ללהק את הגרושים אוהד ופאני בוזגלו, ובהמשך גם את שוער העבר דודו אוואט ואת שייטת העבר ורד בוסקילה. המדור לא יכול שלא לעסוק בהימורים. אז מי לדעתכם יגיע לאיחוד?

גיא זוארץ
גיא זוארץ | מסך

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי