ערן זהבי נרתם למען מתן אליהו שעבר חרם קשה: "בואו נרים לו"

ערן זהבי עם בנו לאחר ההפסד לדנמרק
ערן זהבי עם בנו לאחר ההפסד לדנמרק | JACK GUEZ / Contributor

כוכב פ.ס.וו אינדהובן ונבחרת ישראל לא הצליח להישאר אדיש לסיפור הכואב של תלמיד כיתה ו', שחשף כי אין לו את מי להזמין לחגיגות בר המצווה. לירון שרון עם הפרטים

(גודל טקסט)

אחת התופעות הקשות בקרב ילדים ובני נוער היא חרם. כל ילד שעבר חרם יזכור אותו לנצח וההשלכות עלולות להשאיר צלקת לכל החיים. מתן אליהו תלמיד כיתה ו' מאשקלון הצליח לרגש מדינה שלמה בסיפור שלו וגם את אחד מכוכבי הכדורגל הגדולים בישראל. בכתבה ששודרה בקשת אתמול (שלישי) סיפר מתן קצת ממה שעבר עליו: "כולם משחקים אבל אותך לא מזמינים. עוד חודש יש לי בר מצווה ואין לי את מי להזמין". הלב של ערן זהבי, כוכב פ.ס.וו ונבחרת ישראל, לא עמד בזה והוא החליט להירתם.

"בואו נרים לילד הזה שעבר חרם מאד קשה" כתב הליגיונר בחשבון האינסטגרם שלו וקרא ל-321 אלף העוקבים שלו לעקוב אחרי התלמיד הצעיר. תוך כמה שעות, הגיע מתן לכ-4,500 עוקבים וכמעט כל מי שצפה בכתבה החל לפרסם את שמו ולשתף את הסיפור המרגש שלו. זהבי בן ה-33, אבא לשלושה ילדים, לא הצליחה להישאר אדיש למקרה הקשה ורצה להוכיח למתן שהוא לא לבד.

בזמן שאנחנו מתעסקים בדירוגו של זהבי בטבלת המבקיעים הישראלים של כל הזמנים, לאחר שכבש את שערו ה־25 בנבחרת ישראל בניצחון 1:4 על מולדובה במוקדמות מונדיאל 2022, הוא מזכיר לנו שהדבר החשוב ביותר הוא קודם כל דרך ארץ, הרבה לפני הכדורגל.

אגב, לפני יומיים הכדורגלן ואשתו שי זהבי התאחדו שוב לאחר התקופה בה שהתה שי בישראל ולאחר מכן בנופש בדובאי עם הילדים. אתמול נהנה הזוג זהבי מיום שמשי באמסטרדם שכלל שיט וסיור בתעלות של העיר האירופאית בזמן איכות של שניהם בלבד. אז כמו שאמר הליגיונר שלנו: "די לחרם – מפסיקים לשתוק על מנת למגר את התופעה הזאת".

ערן זהבי נגד התופעה הבוזויה
ערן זהבי נגד התופעה הבוזויה | מסך, אינסטגרם
ערן זהבי, שי זהבי
ערן זהבי, שי זהבי | מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי