אחרי שנים של ידידות: עורכת הדין ששבתה את לבו של כוכב נבחרת ישראל

ירדן ארד
ירדן ארד | אינסטגרם

ההיכרות, הקריירה, המעבר להולנד בעיצומה של תקופה מורכבת ומערכת היחסים עם שי וערן זהבי. ירדן ארד, הצמודה של אלי דסה, בראיון מיוחד

(גודל טקסט)

בפעם האחרונה שאלי דסה נחת בישראל לטובת צמד משחקי הנבחרת במסגרת מוקדמות היורו, לא יכולנו שלא לשים לב לתוספת שאיתה הגיע מהולנד. לראשונה נחשף המדור לבת הזוג של מגנה הימני של ויסטה ארנהיים, ירדן ארד בת ה-25. כן, אקס מכבי תל אביב מאוהב וכבר שנה וחצי שהוא יוצא עם ירדן לאחר שנים של ידידות. בחודש ספטמבר האחרון, בעיצומו של הסגר השני שחל בישראל בעקבות משבר הקורונה, ארזה אשת הכדורגלן הצעירה את פקלאותיה ועברה להתגורר עם דסה בארנהיים שבהולנד.

בשלב הראשון הליגיונר חי לבדו בהולנד ובהמשך הצטרפה אליו ירדן, שעברה שנים אינטנסיביות במיוחד. במקור היא מבנימינה, לאחר השחרור מצה"ל עברה לעיר הגדולה ושם שילבה את לימודי המשפטים במכללה למנהל עם עבודה במשרד המתמחה בנדל"ן. "עברתי ארבע שנים מטורפות. מהרגע שהשתחררתי לא נחתי לרגע. הגעתי מהטירוף של ישראל לשקט של הולנד. האמת? התאהבתי. זו חוויה אדירה ולא תהיה לי הזדמנות אחרת לחוות כזה דבר. תרבות שונה, אנשים שונים וזה כיף", סיפרה ירדן על החיים החדשים שלה באירופה.

חודש לאחר המעבר של ירדן להולנד, עברו להתגורר במרחק של כשעה מהם, באמסטרדם, זוג מוכר וחביב המדור – שי וערן זהבי. "את שי הכרתי ממש אחרי שהגעתי לכאן וזה הכי כיף שיש לנו אותם. אנחנו עושים ארוחות שישי ביחד, אני מבקרת את שי לפחות פעם בשבוע ועוזרת לה עם 'RUZE' המותג שלה וזה הגיע בדיוק ברגע שבו עברתי למקום זר וחדש", סיפרה ירדן והוסיפה על החיבור המידי ביניהן: "הייתי אמורה להישאר עשרה ימים לבד כי אלי וערן נסעו לנבחרת ושי הציעה לי לבוא אליה ולבלות איתה את הימים האלו. הופתעתי, כי זה ממש לא מובן מאיליו. התחברנו מיד וזה הציל אותי".

דסה וירדן שלו גרים בעיר קטנה – ארנהיים, קרוב למתחם האימונים של קבוצתו. מחודש נובמבר האחרון קיים סגר מוחלט ועוצר לילי, אך בעוד שבוע יתחילו בהקלות כך שהמצב מאד שונה מישראל. "החיים פה די סולידיים ושקטים, כך שאני משקיעה הרבה בספורט ובבישולים", סיפרה והוסיפה לגבי חייה המקצועיים: "אני רוצה להתחיל קורס על רפואת הרמבם כי בא לי לאתגר את המוח. לגבי הלימודים, אני צריכה לעשות את הסטאז' וזה יקרה בעתיד כשנחזור לארץ, אם אעסוק בזה אז מה טוב, אבל אני זורמת עם החיים ונראה מה יהיה".

על סיפור ההיכרות שלה ושל הבועט שלה שיתפה ירדן את המדור בפרטים: "אלי ואני מכירים שנים. ישראל מדינה קטנה, התראינו מידי פעם בכל מיני מקומות בתל אביב בכל התקופה שגרתי שם. איכשהו מהרגע שהוא עבר להולנד נוצר חיבור חזק, הגעתי כמה פעמים עד שראינו שזה באמת רציני בינינו. החלטתי לעשות 'הולד' על ההתמחות וכרגע לחוות את התקופה הזאת ביחד. יצא לי להיות במשחק אחד של אלי רק כשהגעתי לכאן וגם בארץ כמובן במשחקי הנבחרת וזה כיף מטורף לראות אותו מהיציע. אלי הוא בנאדם זורם ככה שכיף לי ואני נהנית מכל רגע".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי