בקרוב על המסך שלכם: לא תאמינו איזה כוכב ענק חוזר לגולסטאר

גולסטאר
גולסטאר | אריאל שלום

העיתונאי רן בוקר חשף כי ירון ברלד ישתתף בעונה העשירית של התכנית הפופולרית של HOT. וגם: איפה ייערכו הצילומים?

(גודל טקסט)

'גולסטאר', היהלום של HOT, חזרה בקיץ האחרון לעונה תשיעית בהשתתפות כל כוכבי הסדרה לדורותיה וצולמה בריו דה ז'ניירו שבברזיל. חצי שנה חלפה לה, וכבר בשבוע הבא סוכנות ADD המפיקה את הסדרה המצליחה, תארוז את המתמודדים ותטוס למקום אקסטרה אקזוטי. צילומי העונה העשירית יערכו במרוקו ואחד השמות האהובים חוזר להצחיק אותנו עד כדי כאב.

על פי פרסום של העיתונאי רן בוקר, אחד הקומיקאים היותר מטורפים ומצחיקים שיש לנו בישראל, ירון ברלד, חוזר לפורמט שהוא כל כך אוהב. כוכב 'ארץ נהדרת' כבר כיכב בדוקו ריאליטי של HOT שבמסגרתה שורה של סלבס מתחרים ביניהם במשחקי כדורגל ושאר משימות משעשעות. ברלד לקח חלק בתוכנית לראשונה בשנת 2017 אז השתתף בגולסטאר מקסיקו וב-2019 בגולסטאר תאילנד. ברלד אישר את השתתפותו בחשבון האינסטגרם שלו כשכתב: "איזו עונה טיל אנחנו מכינים לכם".

"גולסטאר" עלתה לשידור בשנת 2012 ועד כה עלו תשע עונות, שתיים מהן עם נשים. לצילומי העונה העשירית והחגיגית, הפקת התוכנית מתכננת עבור המתמודדים המפורסמים הרבה כדורגל וגם לא מעט הפתעות בסגנון מרוקאי כמו האמונות התפלות של הסבתות המרוקאיות, המילים והביטויים של הז'רגון, חפלות, צהלולים ועוד. נמתין בסבלנות לגלות מי יהיו אלו שיצטרפו לברלד ובינתיים נחזק את שרירי הבטן לקראת הקרקס בניצוחו של שייע פייגנבוים האחד והיחיד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי