אסי בוזגלו חושף עד כמה רחוק אחיו יגיע בהישרדות

אסי ואוהד בוזגלו | צילום: ענבל מסיקה

המנצח הגדול של העונה האחרונה של הישרדות VIP בישר יחד עם אשתו עדי כי הם מצפים לבייבי רביעי וענה לשאלות העוקבים באינסטגרם, ביניהן לגבי אוהד שנמצא בימים אלו בפיליפינים יחד עם גרושתו פאני

(גודל טקסט)

תודו שהתגעגעתם לשורד האחרון ולמנצח העונה האחרונה של "הישרדות VIP", אסי בוזגלו, שחוזר בגדול לככב במדורי הרכילות לאחר סוף שבוע מרגש במיוחד. ביום חמישי אסי ואשתו עדי בישרו לעולם כי הם מצפים לבייבי רביעי. זה קרה במהלך מסיבת החשיפה של האח הצעיר למשפחת בוזגלו, אלמוג ואשתו נטליה, שסיפרו כי הם מצפים בעצמם לבן שלישי. האירוע הצטלם לעונה השישית של הריאליטי המשפחתי, שם השייח' בוזגלו תפס את המיקרופון וסיפר את הבשורה המרגשת. אתמול (שבת) הוא החליט לענות על שאלות העוקבים בנוגע להריון וגם בנוגע להשתתפות של אחיו הגדול, אוהד בוזגלו, בעונה הנוכחית של הישרדות.

כזכור, בימים אלו ממש אוהד נמצא על האי בפיליפינים לאחר שצילומי התוכנית התחדשו אחרי סופת הטייפון שפקדה אותם וחיזלשה את ההפקה לחלוטין למשך שלושה ימים מלאים. אוהד וגם פאני בוזגלו גרושתו היו שני השמות הראשונים שמיהרו ברשת להחתים לפני למעלה משנה לאחר ההצלחה והרייטינג הגבוה שזכתה העונה האחרונה של הישרדות – המשחק הכי קשוח שקיים בעולם תכניות הריאליטי. לאחר הזכייה של אסי, הרף שהוצב עבור אוהד הפך לגבוה במיוחד מן הסתם, ואת העוקבים מאוד עניין לדעת את דעתו של הזוכה האחרון לאן יגיע אחיו, ששונה ממנו מאוד.

העוקבים שאלו האם לדעתו אוהד יכול להגיע רחוק בהישרדות ואסי השיב: "אני חושב שלאוהד יש ארגז כלים מאוד מאוד גדול והוא יצא מוכן לעונה. ברור שהדברים צריכים גם להתחבר על האי. יש המון אלמנטים שחשובים שם ואני סומך עליו ב-100%. בשבילי ברגע שהוא החליט לצאת אחריי, הוא כבר ניצח בגדול". באופן מתבקש, אסי ענה גם על שאלות קשות בנוגע להריון הרביעי שלו ושל עדי, שעברה ניתוח מייקאובר בשנה שעברה והשילה הרבה במשקל לאחר שנים שהתמודדה עם הפרעות אכילה.

העוקבים שאלו גם בנושא הזה שאלות נוקבות דוגמת: "האם לא מבאס שעדי עשתה את הניתוח על מנת להרזות, ושוב היא בהריון ותיהרס כל העבודה הקשה?". אסי הרגיע את כל המודאגים כשכתב: "לא ייהרס כלום. במתיחה הבטן חוזרת להיות כפי שהייתה לאחר הניתוח. כל הנושא של הניתוח היה לאחר ייעוץ, כשידענו שאנחנו רוצים להביא עוד ילד לעולם. אז תהיו רגועים בנושא".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי