מה חשבו ניימאר ואמבפה כשפגשו את סטפן?

סטפן לגר, קיליאן אמבפה, ניימאר | אור גפן / GettyImages

כוכבי פריז סן ז'רמן עלו לחימום בפארק דה פראנס כשברקע מתנגן השיר של הזמר הישראלי, שלא הצליח להסתיר את הגאווה: "מטורף, באמא שלי". אנחנו ממליצים לאלופת צרפת להזמין אותו להופעה חיה

(גודל טקסט)

"מטורף, באמא שלי". כך הגדיר סטפן לגר, אחד הזמרים והאומנים הפופולריים והמוכשרים שיש לנו בארץ, את התחושה שלו כאשר הבין ששחקניה של אלופת צרפת, פריז סן ז'רמן, מאזינים לשירים שלו. בחשבון האינסטגרם של פ.ס.ז', המונה למעלה מ-34 מיליון עוקבים, שיתפו סרטון בסטורי שלהם בו ניימאר, קיליאן אמבפה, מאורו איקרדי ושאר הכוכבים של המעצמה הצרפתית עולים לחימום בפארק דה פראנס כששירו של סטפן Vida Loca מתנגן ברקע.

מדובר באחד הלהיטים של הזמר המוכשר בן ה-22, כאשר השיר כולו בצרפתית, אחת משפות האם שלו. סטפן, דובר צרפתית שוטפת, הוא יליד ישראל אך הוריו נולדו בטוגו ובזכותם הצרפתית והאנגלית שלו. מסתבר שבין 14 מיליון הצפיות של הלהיט שלו ביוטיוב, גם שחקניה של פ.ס.ז' לא יכולים להישאר אדישים לביט המטורף. "14 מיליון צופים לא לחינם", כתב סטפן הנרגש כששיתף את הווידאו בחשבון הפרטי שלו. גאווה ישראלית, כבוד!

אגב, יש שיאמרו שהשיר של סטפן גם הכניס אנרגיות של ניצחון בשחקניה של פ.ס.ז', שלאחר החימום גם כתשו את מץ 0:4 במסגרת המחזור ה-34 של הליגה הצרפתית. אמבפה כבש פעמיים ואיקרדי הוסיף בפנדל, אז אולי כדאי לשקול הופעה חיה של הזמר הישראלי באצטדיון הצרפתי לפני כל משחק. אנחנו בטוח בעד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי