מקורביה של ספיר ברמן חשפו: "היא עדיין רוצה להיות עם נשים"

ספיר ברמן | צילום מסך: ספורט1

מקורביה של ספיר ברמן, השופטת פורצת הדרך שהודיעה על החלטתה לעבור הליך לשינוי מין, התייחסו לצעד מעורר ההשראה: "משמח לראות אותה הולכת אחרי הלב שלה, הכי חשוב זה שהיא שלמה עם עצמה"

(גודל טקסט)

היסטוריה נרשמה הבוקר (ראשון) בכדורגל הישראלי, כאשר שופטת הכדורגל ספיר ברמן הודיעה בצעד אמיץ כי ביום שלישי הקרוב תחשוף במסיבת עיתונאים מיוחדת את הפרטים על ההחלטה שלה לעבור הליך לשינוי מין, ועל כך שתישאר שופטת כדורגל.

השופטת בת ה-27 שגדלה בקריות, השאירה את החברים סביבה המומים לרגל הבשורה. מקורביה סיפרו למדור: "זה שוק טוטאלי. היא הייתה הכי 'גברית' שיש. אהבה קעקועים, חדרי כושר וכדומה, אבל מסתבר שהיא הייתה סגורה בתוך עצמה ולא הרגישה באמת שלמה עם עצמה, ככה שזה משמח לראות אותה הולכת אחרי הלב שלה".

בנוסף, החברים סיפרו שברמן הייתה בזוגיות עם אישה במשך ארבע שנים וכי "למרות הניתוח לשינוי מין היא עדיין רוצה להיות עם נשים ולעבוד כשופטת כדורגל. היום סוף סוף היא מרגישה טוב ושלמה עם עצמה, מבחינתה להתלבש כמו אישה זה מי שהיא".

שרון מימר, שגיא ברמן | ברני ארדוב

עידן חדש עומד בפני הכדורגל הישראלי בזכות הצעד חסר התקדים של ברמן, שעתידה להפוך לשופטת הראשונה שנמצאת בתהליך לשינוי מין. ספורטאיות ישראל, נשות הכדורגלנים, הכדורסלנים, נשות המאמנים וכעת גם שופטות הכדורגל הן ללא ספק הצד היפה והחזק של הספורט כפי שאנו מציגים לכם במדור שלנו מדי שבוע, כך שמבחינתנו הצעד הזה של ברמן ראוי להערכה ולהערצה גדולה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי