גל גברעם צפתה במשחק של מכבי וקבעה: זה השחקן הכי חמוד בארץ

גל גברעם | אינסטגרם

כוכבת הרשת ויוצאת האח הגדול הצהירה לעיני 538 אלף העוקבים שלה: "אני בצד של מכבי אבל הופי אתה הכי חמוד בארץ חיים שלי". לירון שרון עם הפרטים המלאים

(גודל טקסט)

אחת מכוכבות הרשת הלוהטות במדינה ובוגרת עונת ה-VIP האחרונה של האח הגדול, גל גברעם, שלחה מסר ברור לקשר הפועל קריית קריית שמונה, יואב הופמייסטר. האוהדת הפצצה של מכבי תל אביב, לה 538 אלף עוקבים, העלתה סטורי לחשבון האינסטגרם הפרטי שלה בו היא צופה במשחק של קבוצתה אמש (ראשון) בצפון הרחוק, תוך כדי שהיא התמקדה בהופמייסטר, תייגה אותו ואמרה: "אני בצד של מכבי אבל הופי אתה הכי חמוד בארץ חיים שלי". לטובת אלו שצופים בסטורי ללא סאונד, גברעם אף הוסיפה את הכיתוב: "עם כל אהבתי אלייך, רק מכבי".

צפו בסטורי של גל

לצערה של בת ה-19, מכבי רשמה הפסד אתמול נגד ק"ש, שמצדה חגגה ניצחון ראשון בפלייאוף העלים, אבל לפחות גל יכולה להיות שמחה עבור ידידה הטוב שהפגין יכולת נהדרת על כר הדשא. גברעם והופמייסטר שגדל במחלקת הנוער של מכבי הם ידידים. אם תהיתם לעצמכם כי מדובר במשהו מעבר, סימן שלא צפיתם בריאליטי של רשת בכיכובה של גברעם שיצאה מהבית עם פרס הרבה יותר שווה מהמיליון – אהבה. כיום היא נמצאת בזוגיות עם תום חיימוב שאין לו שום קשר לגיא חיימוב אם לרגע חשבתם. המדור עוקב באדיקות.

זאת איננה הפעם הראשונה שהחיילת הכוכבת מככבת אצלנו, להזכירכם בחודש אוקטובר האחרון, לאחר שהחלימה מקורונה חשפה גברעם בפני העוקבים שלה שהיא תומכת במאה אחוז בדור מיכה ובעומר אצילי בהקשר של פרשת הקטינות והכדורגלנים. המכביסטית הגאה מרימה לקבוצה שלה על בסיס קבוע אבל דווקא אתמול אחרי הסטורי שהעלתה הקבוצה היריבה זכתה ככה שיש לנו הרגשה שמכבי אולי צריכה אותה בבלומפילד. חוץ מזה, קשר נוסף שיש לה לעולם הכדורגל הוא עם נטע אלחמיסטר שלנו, שבתצוגה האחרונה של מותג בגדי הים של אשת הכדורגלן, גל כיכבה בביקיני לוהט.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי