בזמן שדודו אוואט שורד על האי: איך מבלה בת זוגו?

אביגיל עייש
אביגיל עייש | אינסטגרם

איביגיל עייש מתגעגעת עד כאב לשוער שלה, שנמצא על האי בצילומי העונה החדשה של הישרדות VIP: "הזמן לא זז, כל שבוע מרגיש כמו חודש", כתבה. לירון שרון עם הפרטים המלאים והפוסט המרגש

(גודל טקסט)

כמה שכולנו מחכים כבר לדעת מה קורה שם על האי בפיליפינים. מי שרד, מי הצטיין במשימות, מי מלך האסטרטגיות ואיך הם מסתדרים אחד עם השני – ברמה שכבר אין לנו סבלנות. ואם אנחנו על קוצים, תארו לעצמכם איך מרגישים האהובים של שורדי ה-VIP, אלו שנשארו בבית להתגעגע, בלי טלפון, בלי מיילים, בלי כלום. בואו נגיד ששוער העבר, דודו אוואט, יחייך מאוזן לאוזן אחרי שיקרא את הפוסט ששיתפה היום (שלישי) זוגתו. אביגיל עייש, החצי השני של כדורגלן העבר בן ה-43, מתגעגעת ברמות של כאב.

"אהבת חיי, בדיוק לפני חודש טסת. דיברנו על זה שנתגעגע אבל אף אחד לא הכין אותי להרגשה מתסכלת כזו של חוסר תקשורת מוחלט. הזמן לא זז, כל שבוע מרגיש כמו חודש", כתבה זוגתו של אוואט וגרושתו של כדורגלן העבר וכוכב גולסטאר, דוד רביבו. "זר לא יבין זאת", הוסיפה ושיתפה במה שעובר עליה: "רק מי שעברה את החוויה הזאת תזדהה איתי. אני כרגע לא אפרט למה אני הכי מתגעגעת, אבל מה שכן אני מתגעגעת ברמות של להאזין לתוכנית רדיו של נתן זהבי ב-103FM, הדבר הכי שנוא עליי בעולם שהוא עושה,.

,אז עד שפאפי יגיע אלינו בע",ה (בריא ושלם פחות 7 קילו) אחזיק לי אצבעות שישרוד עד הסוף ואתנחם בזה שאוטוטו אני אחבק ואנשק אותו והחצי לב שלי יהפוך סוף כל סוף לשלם", ריגשה אביגיל בת ה-31 וכבר הכינה את כולנו להתרגל לשם החיבה שהצמידה לשוער, פאפי. בפעם האחרונה שהיא כיכבה כאן במדור היא הייתה אביגיל רביבו כך שכנראה החליטה לחזור לשם נעוריה. בנוסף, נזכיר לכם שבקיץ 2018 רצו שמועות חזקות בנוגע לכך שהיא בכלל הייתה אמורה בעצמה לככב בריאליטי אחרי שפורסם שהיא עשויה להיכנס לבית האח הגדול בעקבות "ספוילר" שהיא כביכול פרסמה בסטורי שלה. כמובן שבסופו של דבר היא נשארה בבית ואוואט יצא להתמודד על מיליון שקלים בהישרדות.

למי שלא בעניינים, אביגיל ופאפי שלה כבר שנים ביחד ולה יש שני ילדים, רפאל וטליה, מנישואיה הקודמים. כיום היא קוסמטיקאית רפואית, בעלת מותג אופנה, מכורה לספורט ומתהדרת בגזרה לא הגיונית. אנחנו מחזיקים אצבעות ששוער העבר יגיע לאיחוד לפחות בשביל שאביגיל תגיע אליו במפגש המשפחות לאיחוד אקסטרה מרגש.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי