חוזר למסך מהדלת הראשית? ההצעה המפתה שקיבל אסי בוזגלו

אסי בוזגלו
אסי בוזגלו | אור גפן

הכדורגלן לשעבר וזוכה "הישרדות VIP" יהיה בקרוב אבא לארבעה, אבל יכול להיות שהוא לא יהיה בלידה כי הוא בדרך לאחת התכניות הכי מצליחות בישראל. לירון שרון עם הפרטים

(גודל טקסט)

זוכרים שאסי בוזגלו ניצח את הישרדות וזכה במיליון שקלים? איך אפשר לשכוח. בוזגלו לא יורד מהכותרות מהרגע שזכה בריאליטי של רשת 13 ורק בסוף השבוע האחרון סיפרנו לכם שהוא ואשתו עדי בוזגלו מצפים לבייבי מספר 4.

כעת יש מצב גדול שאחד האחים ממשפחת הכדורגל הכי מפורסמת בישראל יעזוב את החצי השני שלו לתקופה לא מבוטלת בכלל בזמן ההיריון, כי לפי העיתונאי ערן סוויסה השייח' בוזגלו קיבל הצעה ונמצא במגעים להצטרף לתוכנית ריאליטיי אחרת של רשת, "האח הגדול VIP".

על פי הפרסומים, בהפקת האח הגדול מתכננים עונת "אולסטארס", כלומר עונה שבה יהיו גם דיירים מעונות קודמות ואליהם יצטרפו כוכבים אחרים כמו בוזגלו, אם יסכים להצעה. בינתיים בוזגלו ממשיך לקחת חלק בדוקו ריאליטי המשפחתי "הבוזגלוס", שמצטלם בימים אלו, ואף סירב להצעה מגולסטאר להשתתף בעונה האחרונה. כעת, על פי כתבתו של סוויסה, מתכוונים להרחיב את המנעד ולהפיק עונת אולסטארס ובה משתתפים מכל תוכניות הריאליטי של רשת כמו "הישרדות", "המירוץ למיליון" ו"משחקי השף". העונה החדשה צפויה לעלות בקיץ הקרוב.

מהפקת "האח הגדול" נמסר: "דיירי העונה החדשה של 'האח הגדול' ייחשפו בפרק השקת התוכנית שתעלה בעוד מספר חודשים ברשת 13". להזכירכם, מי שהגיע עם בוזגלו ראש בראש לגמר הגדול של הישרדות היה זוכה עונה 9 של האח הגדול שכמעט גם ניצח, ישראל אוגלבו שלבסוף הפסיד לאסי. מה אומרים, השיח' ינצח גם את האח?

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי