מטורף: אייל גולן קנה לבן שלו רכב – לא תאמינו כמה הוא עלה

אייל גולן, ליאם גולן
אייל גולן, ליאם גולן | מתן צור

רגע לפני שהם ממריאים לצילומי העונה החדשה של גולסטאר, יחד עם האבא החורג אלירז שדה, זמר העשור פינק את ליאם בן ה-17 ברכב שאנשים מבוגרים יכולים רק לחלום עליו. לירון שרון עם הפרטים

(גודל טקסט)

רגע לפני שהוא יעלה על מטוס בדרך למרוקו לרגל צילומי העונה החדשה של "גולסטאר" ביחד עם אבא אייל גולן והאבא החורג, אלירז שדה, בנו הבכור של זמר העשור, ליאם גולן, קיבל מתנה מטורפת מאביו. בן ה-17 הוציא רישיון נהיגה לפני חודשיים, ועם אבא שמוביל כבר שלושה עשורים את הזמר הים תיכוני של המדינה, הוא התחדש ברכב שרבים מאיתנו לא זוכים לו גם בגיל מאוחר יותר. כפי שפורסם באינסטגרם של "ערב טוב עם גיא פינס", ליאם קיבל מאביו מרצדס שחורה שמחירה מתחיל ב-300 אלף שקלים.

בארבעת החודשים הקרובים עדיין ידרש לנהוג לצד מלווה, ככה שאמא אילנית לוי ושני האבות יצטרכו לעשות ביניהם רוטציה, אבל תהיו בטוחים שברכב כזה יהיה להם יותר מנעים לנסוע יחדיו. העובדה שליאם יטוס להשתתף בתוכנית הריאליטי של הוט שמקדשת את הכדורגל ביחד עם אביו ועם אלירז גורמת לעניין גדול ויהיה מסקרן מאד לראות איך השניים יסתדרו. עד אז, אתמול (שלישי) הצטלם ליאם ביחד עם אלין גולן, אחותו הצעירה, לקמפיין משותף ראשון למותג "שוגיס", כשאמא אילנית הגיעה להשגיח מהצד.

לקראת צילומי התוכנית, נספר שליאם שמשחק בעצמו עוד מילדות, נחשב לכדורגלן מבטיח, "אלוף העולם על המגרש" כפי שאביו כינה אותו לא פעם. אנחנו כבר מחכים לראות את הכישורים שלו על כר הדשא.

הרכב החדש של ליאם גולן
הרכב החדש של ליאם גולן | ערב טוב עם גיא פינס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי