בחרו לחבק: הכדורגלנים שחיזקו את ספיר ברמן

ספיר ברמן | ניב אהרונסון

אחרי מסיבת העיתונאים מעוררת ההשראה של השופטת, שעוברת הליך לשינוי מין, חלק משחקני ליגת העל הביעו תמיכה ובראשם דני עמוס. "האחריות שלנו כבני אדם היא לחנך לטוב ולקבלה ולא לשנאה", כתב

(גודל טקסט)

אתמול (שלישי) כולנו צפינו במסיבת העיתונאים בה שופטת הכדורגל, ספיר ברמן, חשפה כי היא עוברת הליך לשינוי מין ושיתפה בסיפור האישי המרגש שלה. "במשך שנים רבות אני חיה בתחושה שנולדתי בגוף הלא נכון", כתבה מאוחר יותר בחשבו ןהאינסטגרם שלה. "היום אני שלמה ובטוחה שהצעד אותו עשיתי לפני כחצי שנה היה צעד נכון והכרחי עבורי. אני ממשיכ הלהיות מי שאני עם אותם חלומות, שאיפות, ערכים, ועם אותה אהבה הגדולה למגרש ולשיפוט בפרט". ספיר ריגשה מדינה שלמה, כאשר הלכה עם האמת שלה ובחרה להיחשף.

צפו במסיבת העיתונאים המרגשת

איזה שחקנים חיבקו את ספיר על הצעד האמיץ? הראשון היה דני עמוס, שוער של מכבי נתניה, תומך ידוע של הקהילה הגאה, שחיזק את הצעד של ספיר וכתב: "ברגע שהסיפור של ספיר פורסם יצרתי איתה קשר, איחלתי בהצלחה ואמרתי לה שאנחנו תומכים בה. האחריות שלנו כבני אדם היא לחנך לטוב ולקבלה ולא לשנאה – אפילו אם זאת לא דרכנו ודעתנו. יש לנו המון מה ללמוד מהסיפור של ספיר שנחשפת בעולם מאטד מצ'ואיסטי באומץ רב כשהיא מוקפת בתמיכה ובאהבה". גם שחקנה של מ.ס. אשדוד, עומרי בן הרוש, הביע תמיכה בדבריו של עמוס, שיתף את הפוסט של ספיר והוסיף: "התפקיד שלכולנו הוא להביא את קבלת האחר לקדמת הבמה".

גם בלם בני יהודה, דן מורי, הצטרף לתומכים וכתב לספיר בסטורי שלו:"מקבלים אותך כמו שאת". שחקן נוסף שבחר לשתף את הפוסט של ברמן והוסיף אייקונים של מחיאות כפיים היה קפטן הפועל תל אביב, עומרי אלטמן. לפוסט שספיר כתבה בחשבון הפרטי שלה שצובר עוד ועוד עוקבים מאז החשיפה, הגיב בלם הפועל רעננה דודי תירם: "מרגש מאוד, כתב. אליהם הצטרף השורד האחרון וכדורגלן העבר אסי בוזגלו, שכתב אצלו בחשבון הפרטי ועודד גם הוא את ספיר: "אני אוהב אנשים אמיצים שהולכים עם הלב, הלוואי שכל אחד יילך עם האמת שלו עד הסוף. כל מה שנותר לנו זה לכבד ולהעריך". משמח לראות שהסיפור של שופטת הכדורגל מרגש כל אחד ואחת, בלי הבדל דת, גזע ומין.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי