איציק זוהר חשף מה באמת קרה בינו לבין הבת שלו

גבריאל זוהר
גבריאל זוהר | אינסטגרם

כדורגלן העבר חשף במהלך הצילומים ל"זוג מנצח VIP" שהוא וגבריאל נמצאים בנתק. מדוע הם רבו, עד כמה קשה היה והאם הם הספיקו ליישר את ההדורים? לירון שרון עם הפרטים

(גודל טקסט)

לטובת מי שעוקב אחרי הריאליטי "זוג מנצח VIP" של רשת 13, אי אפשר שלא לשים לב לאחד הזוגות הבולטים, כדורגלן העבר איציק זוהר וזוגתו ההורסת לאורה. השניים הגיעו לחמשת הזוגות האחרונים ובפרק ששודר אתמול (רביעי) הספורטאי לשעבר ואיש העסקים הממולח חשף צד רגיש במיוחד באישיות שלו שלא הכרנו עד היום. בשיחה עם זוגתו, סיפר זוהר שהוא חווה רגע קשה מאוד שהתרחש במהלך צילומי התוכנית, בדיוק בבוקר יום הולדתה של בתו גבריאל שחגגה 20 ואיתה הוא לא נמצא בקשר.

"הבת שלי הבכורה בת 20 היום. היא כל חיי, ואנחנו ברוגז, אנחנו לא מדברים. בגלל זה יש קושי כי היא כבר אישה בפני עצמה, יש לה את הדעות, הרצונות והשקפות העולם שלה שלפעמים לא תואמות לשלי ואנחנו מתנגחים", סיפר בגרון חנוק זוהר והוסיף "יש לנו הרבה התנגחויות אני והיא". זוהר הוסיף וסיפר כי הנתק מבתו השפיע עליו מאד ואף העיד שזה פגע ביכולת שלו לבצע משימות. עוד לפני שידור הפרק, ברשתות החברתיות גם הכדורגלן בדימוס וגם בתו מיהרו להבהיר כי היום הם "אוהבים יותר מתמיד".

צילומי התוכנית התרחשו בחודש יולי האחרון, כאמור ביום הולדתה של גבריאל, שאז כיכבה אצלנו במדור ומאז הספיקו השניים ליישר את ההדורים וחזרו להיות קרובים ואוהבים. אגב, גבריאל היא הבכורה מבין שלושת ילדיו – היא ואחיה בן ה-16, מיכאל, נולדו מנישואיו של זוהר לאילנה, ולהם נוספה לפני שש שנים אחות קטנה בשם אליה אנדריאה, מבת זוגו דאז, לי טל. למי מכם שנמנה בין העוקבים של בתו של זוהר, אפשר להגיד שהיא גם דומה לאבא, לא?

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי