המתלוננת דורשת מרונאלדו 56 מיליון ליש"ט

קתרין מאיורגה, כריסטיאנו רונאלדו
קתרין מאיורגה, כריסטיאנו רונאלדו | מסך

כמעט שנתיים לאחר שהוחלט כי לא יוגש כתב אישום, נחשף כי קתרין מאיורגה, שטוענת כי נאנסה על ידי הפורטוגלי, דורשת ממנו פיצויים בגין כאבי העבר והסבל שעברה

(גודל טקסט)

ביולי 2019 הוחלט כי לא יוגש כתב אישום נגד כריסטיאנו רונאלדו בפרשת האונס. כזכור, בתום חקירה שנמשכה כמעט שנה בעקבות תלונתה של קתרין מאיורגה, שטענה כי רונאלדו אנס אותה, לכאורה, בבית מלון בלאס וגאס ב-2009 – החליטה התביעה בלאס וגאס לא להגיש כתב אישום.

כמעט שנתיים לאחר מכן, נחשף כי מאיורגה דורשת פיצויים על סך 56 מיליון ליש"ט. מסמכים חדשים שפורסמו מעידים כי הדוגמנית לשעבר פנתה לבית המשפט בדרישה לסכום אותו היא דורשת מהכדורגלן הפורטוגלי בגין הנזקים שנגרמו לה לאורך השנים בעקבות התקיפה המינית.

ב"מירור" האנגלי מדווחים כי מאיורגה דורשת 18 מיליון ליש"ט עבור "כאבי עבר והסבל" שחוותה, 18 מיליון עבור "כאבי העתיד והסבל" שעוד תחווה ו-18 מיליון נוספים עבור נזקי העונש. עוד טוענת בת ה-37 כי ההוצאות שלה עד היום בעקבות המשפט הגיעו ליותר משני מיליון ליש"ט. הסכום הכולל אותו דורשת, 56 מיליון ליש"ט, שווה ערך לשכר שמרוויח הכוכב בשתי עונות ביובנטוס.

בשנת 2010 קיבלה מאיורגה 375 אלף ליש"ט כחלק מהסכם עליו חתמה מול עורכי דינו של רונאלדו שניסו לסגור עסקה מחוץ לכתלי בית המשפט, אך כפי שנחשף ב"סאן", היא טענה שחתמה על ההסכם תחת לחץ כבד. כעת, עורכי הדין שלה דורשים להתעמת עם הכדורגלן ב"זום" וטוענים כי יש להם 60 עדים שמוכנים להעיד. אחרי שחשב שהפרשה הזאת מאחוריו, יצטרך הפורטוגלי להתמודד עם הדרישות והעדויות החדשות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי