הישרדות VIP: לא תאמינו מי לא הצליח להדליק אש

גיא זוארץ
גיא זוארץ | אוהד רומנו

בזמן שהשמועות בנוגע לעונה החדשה רצות בקצב מסחרר, המנחה גיא זוארץ שיתף סרטון ששבר את הרשת. לירון שרון עם הפרטים

(גודל טקסט)

חדשות הישרדות ממשיכות הגיע למערכת ברחבה. בזמן שרצות שמועות על מי הודח ומי יגיע לאיחוד הקרב ובא על האי בפיליפינים, לא תאמינו מי ממשתתפי התוכנית לא הצליח להדליק אש. האחד והיחיד ששולח עדכונים מעבר לים מידי יום, המנחה גיא זוארץ, מדגים לנו היטב איך הסנדלר הולך יחף. זוארץ שיתף סרטון מיוחד שצולם מבעוד מועד לכבוד ל"ג בעומר ובו הוא מנסה להדליק אש ולא מצליח.

במסגרת תוכנית היוטיוב של אשתו המנחה והשחקנית האייקונית יעל בר זוהר, היא החליטה לאתגר אותו לכבוד חג המדורות והאש. "שנים שגיא שולח שורדים למבחני אש ומטיף להם שכל שורד חייב לדעת להדליק אש. הייתי חייבת לבדוק אם הוא בעצמו עם כל הפוזה של הישרדות, יודע בכלל להדליק אש", כתבה אשתו של מנחה הישרדות שלא הצליח להדליק את המדורה ולמזלו החצי השני שלו חיפתה עליו והצליחה לעמוד באתגר.

גיא הסביר שהוא לא הצליח בגלל האקלים הישראלים. "האקלים פה בארץ מאד שונה מהפיליפינים, פה אחוז הלחות גבוה", תירץ גיא את הסיבה לאי הצלחתו במשימה בה "כל שורד חייב לעמוד". אז מנחה התוכנית לא הצליח להדליק את האש, ואנחנו כבר לא יכולים לחכות לראות מי מהמתמודדים על האי הצליח בעצמו באתגר והאם היו דו קרבי אש במועצת השבט. ובזמן שאנחנו כאן בארץ חוגגים את ל"ג בעומר, שמועות מעבר לים מבשרות ששלב האיחוד קרב ובא אל השורדים בתוכנית. יש למה לצפות.

צפו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי