מה הקשר בין חברה של מיכאל אוחנה לזמר עדן חסון?

הדר די זהב, מיכאל אוחנה
הדר די זהב, מיכאל אוחנה | אינסטגרם

הדר די זהב מככבת בקליפ החדש "נוריד ת'חולצה" ונראית פשוט וואו. לירון שרון עם הפרטים המלאים על השיר שחייב להתנגן בעתיד בטדי

(גודל טקסט)

אחד הזמרים היותר מצליחים במדינת ישראל הוא ללא ספק עדן חסון. אחרי שלל להיטים, וביניהם "שמישהו יעצור אותי", בסוף השבוע האחרון הוא הוציא לעולם את הסינגל החדש שלו. איפה זה פוגש את הקבוצה מעיר הבירה, בית"ר ירושלים? בדיוק בזכות הנציגה שלנו בעולם הבידור, הדר די זהב, הרקדנית ההורסת והצמודה של הקשר מיכאל אוחנה. הדר משתתפת בקליפ לשיר החדש של חסון "נוריד ת'חולצה" ונראית וואו.

בזמן שהיא מפזזת לצדו של הזמר המצליח, הדר זוכה לפרגונים ברשתות החברתיות מהעוקבים, ביניהם גם לא מעט אוהדים צהובים-שחורים. בפרופיל האינסטגרם של אשת הכדורגלן תוכלו למצוא את הדר רוקדת עם המדים של בן הזוג שלה, ואפילו את אוחנה בעצמו מפגין את כישורי הריקוד שלו לצידה כשהוא זורם איתה על סרטונים משותפים. יהיה זה מתבקש לנגן את הלהיט החדש של חסון בכיכובה ברמקולים של אצטדיון טדי. חוץ מלהוות גאווה לבן הזוג כשהיא רוקדת בקליפים של אמנים מפורסמים, הדר גם מדגמנת לאחרונה את מותג בגדי הים 'odin swimwear' בגזרה חטובה ומושלמת.

להזכירכם, הזוג הזה אחראי לאחד הקאמבקים המדוברים של עולם הכדורגל, רגע לפני שהקורונה פרצה לעולם ושינתה את חיינו. ב-31 בדצמבר 2019, אוחנה והדר שלו הגיעו למסיבת הסילבסטר של בית"ר והכריזו על הקאמבק הגדול של השנה. חצי שנה הספיקה לכדורגלן ולרקדנית להבין שהם לא יכולים אחד בלי השנייה ואנחנו שואלים מתי "נוריד ת'חולצה" ברחבת הריקודים בחתונה שלהם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי