הישרדות VIP: מתמודד מהעונה שעברה ישתתף גם בעונה החדשה ‎

הישרדות VIP
הישרדות VIP | אור דנון

ההפקה הצליחה לשמור בסוד את זהות השורד הנוסף, מה שנחשף על ידי דף "בטטת כורסה". זוהר שטראוס, שהודח בשלב מוקדם אחרי תרגיל מבריק של אסי בוזגלו, ינסה שוב את מזלו. האם יהיה בברית עם אחיו של השייח', אוהד?

(גודל טקסט)

חדשות חמות מגיעות למדורינו הבוקר (שני) מהאי בפיליפינים, שם מצטלמת בימים אלו עונת ה- VIP החדשה של "הישרדות", שעוד לפני שעלתה למסך עושה כותרות בלי סוף. הפעם, "בטטת כורסה" אחראית לחשיפה נוספת שהותירו אותנו המומים – היריב הכי גדול של זוכה העונה האחרונה, אסי בוזגלו, חוזר למשחק במהלך שהיה אמור להיות דיסקרטי!! כן, חברים, השחקן זוהר שטראוס הוא השורד ה-19 שהשלים את הקאסט הסופי של כל השורדים במהלך שהוסתר טוב ע"י ההפקה עד אתמול, אז נחשף הדבר בעמוד סיקורי הריאליטי הגדול באינסטגרם.

"שלום אני לא צפוי להיות בארץ עד ה-18 במאי", אומר שטראוס במשיבון הקולי בטלפון הנייד שלו, תאריך שמסתדר בדיוק עם חזרתם הצפויה של השורדים מהפיליפינים לארץ הקודש בתום הצילומים. השחקן הוא הפתעת העונה וכנראה שיתר השורדים בעצם לא ידעו על השתתפותו והופתעו אף הם. כפי שנחשף בעמוד סיקורי הריאליטי, שטראוס הגיע לעונה הקודמת כשהוא מכיר, אוהב ויודע את המשחק אך בדרך עשה טעויות. כזכור, הוא הודח בתחילת העונה ע"י השיח בוזגלו במהלך קלאסי שהשאיר את כולם בהלם מוחלט.

כעת זכה שטראוס "לתיקון" עם חזרתו והפעם ירצה להגיע עד הסוף. יהיה מאד מעניין לראות כיצד יגיב אחיו של אסי, אוהד בוזגלו, להשתתפותו של היריב המושבע של אחיו הצעיר, שהפעם יתחרה מולו. האם אוהד וזוהר יהיו בני ברית? או שזה ברור מראש שגם הם יהיו יריבים ולא יסתדרו? נצטרך להמתין בסבלנות ונראה לנו שהעונהיותר מתמיד, אין לאף אחד את היכולת להמתין עם כל הטירוף הזה במשחק הכי קשוח בטלוויזיה. נודה מראש אם ברשת 13, יערכו מהר את הפרקים!

זוהר שטראוס | צילום מסך: דף "בטטת כורסה"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי