אחרי רונאלדו: מי הכדורגלן השני שחצה את רף 200 מיליון העוקבים?

ניימאר, קיליאן אמבפה, סרחיו ראמוס | Xavier Laine/Getty Images

כמו בקרבות הנפלאים על כר הדשא, גם בעולם הרשתות החברתיות, מסי וכריסטיאנו בראש הפירמידה. קפטן ברצלונה הגיע ל-201 מיליון עוקבים על אף שפרסם 706 פוסטים בלבד. מיהם החמישה שבטופ?

(גודל טקסט)

280 מיליון עוקבים – זה המספר הבלתי יאומן של מלך האינסטגרם העולמי, כריסטיאנו רונאלדו, שמחזיק כבר כמעט שנתיים בתואר האיש עם הכי הרבה עוקבים. עד היום הוא פרסם 3,044 פוסטים והפורטוגלי כבר עבר מזמן השאיר אבק לכוכבים הגדולים בתעשיית הבידור העולמית דוגמת: קים קרדשיאן, אדריאנה גרנדה, דווין ג'ונסון, ג'סטין ביבר ואפילו קייליג'נר. כעת, יריבו המושבע על כר הדשא – ליאו מסי, יכול להיות גאה שגם הוא חצה את המספר הבלתי נתפס של 200 מיליון העוקבים באינסטגרם.

הפרעוש, כוכבה של ברצלונה, עשה זאת והגיע ל-201 מיליון עוקבים ברשת החברתית החזקה בעולם, ועשה זאת עם 706 פוסטים בלבד. שזה ממש מעט בהשוואה לשחקנה של יובנטוס, כרבע מהכמות. ובכל זאת, מסי הפך לכדורגלן השני שחצה את רף מאתיים מיליון העוקבים, ועדיין שומר על הטייטל הכדורגלן השני עם הכי הרבה עוקבים בעולם. כמו במגרש, רונאלדו ומסי נמצאים בראש הפירמידה, ומי שמצטרפים אליהם לרשימת חמשת הכדורגלנים הכי נעקבים בעולם הם: כוכבה הברזילאי של פ.ס.ז', ניימאר, עם 150 מיליון עוקבים; האגדה הבריטית, כדורגלן העבר דיוויד בקהאם עם 66.1 מיליון עוקבים; ואחד הגדולים בכל הזמנים, רונאלדיניו עם 55 מיליון.

את המספר המשוגע של 200 מיליון רק שתי האגדות מפורטוגל וארגנטינה חצו, ובכלל הם ביחד עם ניימאר הכדורגלנים היחידים עם מיליונים בשלוש ספרות. מי שמתקרב בצעדי ענק להיות גם הוא סנסציית אינסטגרם הוא הצרפתי הנפלא של פריז סן ז'רמן, וחברו הקרוב של ניימאר, קיליאן אמבפה, שבגיל 22 בלבד, כבר מתהדר ב-50.3 מיליון עוקבים, והזרועה עוד נטויה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי