הכי יקרה במדינה: רונאלדו קנה דירה מטורפת

הדירה של כריסטיאנו רונאלדו | Golders/Vanguard Properties

כוכב יובנטוס רכש פנטהאוז מפואר בליסבון, שמחירו הוא הגבוה ביותר אי פעם בפורטוגל. המחיר, כל הפרטים על הבית החדש ועוד - בפנים

(גודל טקסט)

בתקשורת הפורטוגלית פורסם לאחרונה דיווח לא מפתיע בכלל, לפיו כוכב הכדורגל הכי גדול שצמח במדינה אי פעם, כריסטיאנו רונאלדו כמובן, רכש בחודש שעבר דירה במחיר הגבוה ביותר אי פעם בפורטוגל. דירת הפנטהאוז המשגעת ממוקמת בסמוך לאדוארדו פארק שבליסבון, קרוב לשכונה בה רונאלדו בילה את רוב שנותיו כילד. על פי prime time zone, מדובר בדירה היקרה ביותר שנמכרה אי פעם במדינה: שוויה עומד על 7 מיליון יורו והיא מתפרשת על לא פחות מכ-300 מ"ר.

הדירה צופה אל הנוף המטורף של עיר הבירה המקומית ממעלה הקומה ה-20 בבניין בוטיק שבו 14 דירות בלבד, והיא מתפרשת על קומה שלמה. יש בה שלושה חדרי שינה ענקיים, חדר אמבטיה עם ג'קוזי וחדר כושר. בנוסף, הפורטוגלי דאג גם לארבעת ילדיו שלא ישתעממו והם יוכלו ליהנות גם מבריכה מקורה וגם מבריכת אינפיניטי חיצונית, הממוקמת על גג הבניין ושייכת כל כולה לרונאלדו. חוץ מזה יש גם חדר קולנוע, חדר משפחה וחדר משחקים. על העיצוב של דירת החלומות אחראית לא אחרת מאשר בת זוגו, ג'ורג'ינה רודריגס, שעשתה עבודה נהדרת ודאגה לכך שהדירה תשרת אותם בעת ביקוריהם בפורטוגל בצורה הטובה והמפנקת ביותר.

ביום יום, כזכור, הזוג כריסטיאנו וג'ורג'ינה מתגוררים בדירת פאר אחרת, בטורינו שבאיטליה, והשכנים שלהם מתלהבים לספר לתקשורת האיטלקית על השכן, כוכבה של יובנטוס. "אני רואה אותו בכל בוקר נוסע במכונית הרולס רויס שלו, שיש לה חלונות שחורים", סיפרה אליזבת', שכנתו של רונאלדו, "הם שכנים מאד שקטים. אף פעם לא עושים מסיבות ולא מגיעים אליהם כמעט אורחים. את כריסטיאנו ג'וניור אני רואה רוכב על סקייטבורד ברחוב שלנו, כשהוא תמיד מלווה בשומרי ראש לצידו". כשאבא שלך רוכש את הדירה הכי יקרה במדינה שלו – אפשר להבין מדוע.

הדובדבן שבקצפת. בריכת האינפיניטי של רונאלדו | Golders/Vanguard Properties
כבר בקיץ שעבר התעניין בה ועכשיו החליט לרכוש | Golders/Vanguard Properties
איכות חיים בטופ עם נוף של 360 מעלות | Golders/Vanguard Properties
חדר כושר פרטי זה חובה כשאתה כריסטיאנו רונאלדו | Golders/Vanguard Properties

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי