המסיבה שהוציאה את שחקני מכבי ת"א מאזור הנוחות שלהם

מסיבת יום ההולדת של אופיר דוידזאדה
מסיבת יום ההולדת של אופיר דוידזאדה | מסך, אינסטגרם

לרגל יום הולדתו ה-30 של אופיר דוידזאדה, שחקני האלופה יצאו מהשגרה וחגגו במסיבת טבע. מי הגיע לברך, איזה אלכוהול הוגש ומה היה קוד הלבוש באירוע? לירון שרון עם הפרטים והתמונות מהמתחם הסודי

(גודל טקסט)

לראות שחקני כדורגל חוגגים בטבע זה לא ממש שגרתי, אך הודות ליום הולדתו ה-30 אופיר דוידזאדה ממכבי ת"א, זה קרה ובגדול. אתמול (שלישי) שחקני האלופה הגיעו להרים בהרכב מלא לצד נשותיהם בתוספת רמי גרשון ונטע אלחמיסטר, בר וחנן ממן, נס זמיר ורוסלן ברסקי ובת זוגו ענבר בן משה, במסיבה הלבנה של המגן השמאלי שהחליף קידומת ועשה את זה בסטייל מטורף הודות לאישה אחת. החצי השני שלו, נטלי.

אשת הכדורגלן הרימה הפקה פרטית שלא הייתה מביישת חתונה ועשתה את זה במקום סודי בטבע באזור השרון. מאהל לבן ענק נמתח בסמוך לאגם קסום, כשכל הקונספט היה בסגנון יווני. האורחים הגיעו כולם לבושים בלבן ונהנו מבקבוקי אוזו אישיים שחולקו. נטלי דאגה גם לאוכל לא פחות ממושלם עם "חוויה דרוזית" שסיפקה מאפים דרוזיים אותנטיים, ואלכוהול ברמה הכי גבוהה שיש כולו מהיבואן, נותן החסות הרשמי של מכבי, כך שהכדורגלנים נהנו ועפו באוויר כפי שסרטוני הווידאו מעידים.

ילד יום ההולדת אמנם ידע על האירוע, אך לא היה לו מושג לגבי המיקום והקונספט, כך שנטלי הצליחה להפתיע גם את אופיר שלה. מי שעזרה לה להרים את מסיבת הטבע המיוחדת הייתה לא אחרת מבר ממן, שבחודש השמיני להריונה עזרה לחברתה הטובה לארגן ולעצב, בדיוק כפי שהיא עושה ביום יום עם העסק הפרטי שלה לעיצוב אירועים. אז אולי מהיום שחקני כדורגל יעדיפו מסיבות בטבע על פני ברים ומסעדות? כל שנותר זה לאחל הרבה מזל טוב לדוידזאדה שהצטרף למועדון ה-30 ועשה את זה בצורה הכי מגניבה שיש.

נטלי דוידזאדה, אופיר דוידזאדה
נטלי דוידזאדה, אופיר דוידזאדה | מסך, אינסטגרם
הגיעו בלבן. שחקני מכבי ת"א
הגיעו בלבן. שחקני מכבי ת"א | מסך, אינסטגרם
ליז שכטר, ליאן בן חיים ומעיין ריקן הגיעו להרים בלבן
ליז שכטר, ליאן בן חיים ומעיין ריקן הגיעו להרים בלבן | מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי