כוכב הכדורגל קנה וילה מפוארת והשתדרג בחדר סקס מיוחד

העיר מאיורקה
העיר מאיורקה | JAIME REINA / Contributor

רוברט לבנדובסקי מבאיירן מינכן התחדש בבית נופש במאיורקה. כמה זה עלה לו, איזה יתרונות הוא מציע ואיך נראה אותו חדר מדובר? לירון שרון עם הפרטים

(גודל טקסט)

ספרד הוכיחה את עצמה כאחד היעדים המועדפים על סלבריטאים מכל רחבי העולם לרכישת נדל"ן, ביניהם לא מעט כדורגלנים מהשורה הראשונה. האקלים והאוכל הם שתי נקודות השיא של המדינה, כך שכוכבי הספורט לא מהססים לקנות שם בית כדי ליהנות ממנו בחופשות, בדיוק כפי שעשה חלוצה של באיירן מינכן, רוברט לבנדובסקי, כך על פי הדיווחים. מלך השערים של נבחרת פולין רכש בית במאיורקה ועשה השקעה מוצלחת ביותר על פי הערכות שונות, כשהוציא כ-3.5 מיליון יורו עבור התענוג.

הבית שרכש החלוץ נבנה בשנת 2001 ושופץ לחלוטין עבורו ועבור משפחתו. הוא מתפרס על שטח של 411 מ"ר וממוקם על מגרש של 1,200 מ"ר. בשונה מבתים אחרים באזור, לביתו של לבנדובסקי אין נוף לים, אך הוא מציע יתרונות אחרים שעוצב ובמיוחד על פי בקשתו, מסתבר. מעבר לבריכה, לחדרי השינה המפוארים ולחדר הקולנוע שיש בבית הנופש, הכדורגלן עיצב לכאורה חדר מיוחד שזכה לכינוי "חדר סקס". כן, בדיוק כפי שזה נשמע, חדר המיועד כל כולו לזמן האיכות שלו עם אשתו היפה, אנה לבנדובסקי.

החדר עוצב כולו עם מראות ועם מזרן אחד ענק שהחליף את הרצפה. תודו שזה מטורף. המדור סבור שאת ההשראה קיבל מבתים של זמרי ראפ מפורסמים שחשפו את הבתים המפוארים שלהם ואת העובדה שהקדישו חדר שלם לאקט. עם אישה כמו אנה שנמצאת לצידו של הכדורגלן כבר כעשור, אפשר להבין. הפצצה של לבנדובסקי מגיעה גם היא מעולם הספורט. למקרה שלא ידעתם, היא זכתה במדליית זהב באליפות העולם בקראטה בשנת 2009. אולי בבכלל מדובר בחדר לימוד קראטה?

רוברט לבנדובסקי. רכש וילה במאיורקה
רוברט לבנדובסקי. רכש וילה במאיורקה | מסך, "אס"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי