הדבר הגדול הבא: הכירו את הפצצה שמשגעת את ליגת העל

טל צוקר
טל צוקר | אינסטגרם

היא מככבת אצל שי זהבי ונטע אלחמיסטר ודואגת להרים גם לדור מיכה, אייל גולסה ואלירן עטר. לירון שרון עורכת לכם היכרות עם טל צוקר וממליצה: תשננו את השם

(גודל טקסט)

כדאי לכם להתחיל לשנן היטב את השם, כי טל צוקר עומדת לכבוש את ליבכם בענק. הדוגמנית הלוהטת הפכה בשנה האחרונה להיות מזוהה מאד עם ענף הכדורגל הישראלי. מדוע, אתם שואלים? כי נשות הכדורגלנים הכי שוות שיש לנו הבינו שכדאי להן להשתמש בפנים ובגזרה המושלמת שלה כדי לפרסם את המותגים הפרטיים שלהן. ראשונה, עשתה זאת אשתו של ערן זהבי, שי זהבי, ששכרה את שירותיה של צוקר על מנת לפרסם את מותג בגדי הספורט שלה 'RUZE'.

טל מככבת באתר של שי ובכל הפרסומים ברשתות החברתיות ועושה לנו חשק להתחדש באאוט-פיטים היפים של המותג העולה. זה כמובן לא הספיק, כי מעצמת בגדי הים והדוגמנית המצליחה בעצמה, נטע אלחימסטר, החליטה שגם היא חייבת שטל תפרסם את דגמי הביקיני שלה לקיץ 2021. נטע וטל חולקות את אותו הסוכן, שי אביטל, שמלווה אותן לאורך כל הדרך. חוץ מזה, בין שלל הקמפיינים בהן היא לוקחת חלק, לאחרונה הצטלמה טל לגלידה "גולדה". כזכור לשלל כדורגלני ליגת העל ישנה זכיינות על סניפי גולדה. בין השאר מדובר בדור מיכה, עידן ורד, אלירן עטר ואפילו כדורגלן העבר והשורד האחרון, אסי בוזגלו.

הדוגמנית הבלונדינית היא לא רק פנים יפות, אלא גם מוזיקאית מדופלמת. היא למדה במגמת מוזיקה בתיכון אלון ברמתה שרון ואף שירתה בלהקה צבאית במהלך השירות הצבאי שלה. לאחרונה, שחררה סינגל ראשון באנגלית הנקרא: "blanket of sunshine", שם כישרון השירה שלה בא לידי ביטוי. חוץ מזה היא גם גולשת ויש לה ברזומה המקצועי למעלה מעשרים מותגים אותם פרסמה. באינסטגרם היא אוטוטו נוגעת ב-14 אלף עוקבים, ככה שתזכרו טוב שאמרנו לכם שהיא ללא ספק הדבר הגדול הבא.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי