הפרטים נחשפים: מה באמת קרה ביום ההולדת של אייר בוזגלו?

אייר בוזגלו
אייר בוזגלו | אינסטגרם

שמלת מיני לבנה, אולם, שף ועוגת קצפת בלתי נשכחת. בתו של אסי בוזגלו חגגה 14 באירוע שלא היה מבייש חתונה או לכל הפחות בת מצווה. לירון שרון עם הפרטים

(גודל טקסט)

יש לה כבר 110 אלף עוקבים באינסטגרם ולאחר הזכייה של אביה בתואר "השורד האחרון", נראה שאייר בוזגלו בנסיקה בעצמה. אתמול (רביעי) בתם של אסי ועדי בוזגלו חגגה 14 ועשתה את זה באירוע שלא היה מבייש חתונה או לפחות בת מצווה. ההורים הנרגשים שכרו עבור בתם כוכבת הרשת את אולם האירועים "ארויו" לשם הזמינה אייר את כל החברים והחברות הקרובים שנהנו ממסיבה הכי מושקעת שאפשר לתאר.

בסך הכל בת 14, אבל כבר זכתה למיתוג בשחור לבן לכבוד היום המרגש שלה בשנה ואפילו לקוקטיילים (ללא אלכוהול, תרגיעו) עם שלל תמונות שלה. מיותר לציין שהחברים של גברת בוזגלו הצעירה נהנו מדיג'יי וממטעמי בשר של השף החביב על הכדורגלנים, עומר גבאי, וכמובן גם שולחן מתוקים ענק, כי אם עושים הפקה, אז צריך לשים לב לכל הפרטים הקטנים. אייר לבשה שמלת מיני לבנה ונאלצה להחליף אותה בסיום המסיבה לאחר שחבריה דאגו על פי מיטב המסורת לתת לה עוגת קצפת ישר לתוך הפרצוף. היא, בתגובה, רצה לאבא אסי להראות לו איך נגמרת כל יום הולדת.

אל החגיגה המוקפדת הגיעו כמובן שני ההורים, אסי ועדי ההריונית, רגע אחרי שבירכו את בתם הבכורה באינסטגרם. השייח' בוזגלו כתב: "אין לי ספק שאם היו אומרים לי שזאת הילדה שתצא לי הייתי עושה את זה גם עוד מיליון פעם". גם אמא עדי תמכה וריגשה: "גאווה שלי, עופי על החיים והכי גבוה שאפשר. תמיד בשבילך". המדור בטוח שיום הולדת 18 של אייר הולכת כנראה להיות אירוע בינלאומי. עד אז, נאחל הרבה מזל טוב.

יום ההולדת של אייר בוזגלו
יום ההולדת של אייר בוזגלו | מסך, אינסטגרם
אייר בוזגלו, עדי בוזגלו
אייר בוזגלו, עדי בוזגלו | מסך, אינסטגרם
אייר בוזגלו
אייר בוזגלו | מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי