לפני משחק העונה: שחקני מכבי ת"א ומכבי חיפה נפגשו במקום מפתיע

מתן חוזז ויאניק ווילדסחוט אצל שניר ומאיר | אור גפן

רגע לפני המשחקים הגורליים בליגה וגם בחצי גמר גביע המדינה, כוכבי הצהובים והירוקים התייצבו למפגש פסגה אצל "שניר ומאיר" בדיזנגוף בת"א. אז איך הם ייראו ביום ראשון בבלומפילד? התמונות בפנים

(גודל טקסט)

המשחק הכי גורלי של העונה בליגת העל ייערך ביום ראשון הקרוב באצטדיון בלומפילד, כאשר מכבי תל אביב תארח את מכבי חיפה כשבין הקבוצות פער של ארבע נקודות בלבד. המשמעות: זה בהחלט יכול להיות המשחק שיכריע את גורל האליפות, או אולי יפתח את העונה מחדש לקראת שלושת מחזורי סיום העונה ושלושה ימים לפני שהן ייפגשו באותו מקום ובאותה שעה במסגרת חצי גמר גביע המדינה.

שחקני הקבוצות נמצאים עמוק בעיצומן של ההכנות למשחק הכי חשוב העונה והם עובדים קשה לא רק על המגרש ובחדרי הכושר, אלא גם עוברים לפני כן במספרה והיום (חמישי) הגיעו לרחוב דיזנגוף בתל אביב מספר ממי שצפויים להיות במוקד שני המשחקים הבאים.

שלושה ימים לפני שהם ייפגשו באצטדיון בלומפילד, הגיעו היום למספרה של שניר ומאיר יונתן כהן, דן גלזר ומתן חוזז ממכבי תל אביב ובמקביל הגיע גם הקשר ההולנדי של מכבי חיפה, יאניק וילדסחוט. אנחנו לא יודעים עדיין מה מכינות לנו הקבוצות ביום ראשון, אבל קבלו הצצה ראשונה להכנות של השחקנים בכל הנוגע לטיפוח והמראה איתו יעלו:

יונתן כהן מגיע למספרה של שניר ומאיר | אור גפן
דן גלזר ממכבי תל אביב עם שניר אהרון | אור גפן
מתן חוזז ויאניק ווילדסחוט אצל שניר ומאיר | אור גפן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי