לא עוצר: העסק החדש של אבי נמני

אבי נמני | אריאל שלום

עשור לאחר שפתח את סוכנת השחקנים המצליחה שלו, שחקן העבר נכנס שותף בקבוצת "עמית ארבל". לירון שרון עם הפרטים המלאים על הביזנס של מספר 8

(גודל טקסט)

עשור אחרי שפתח את סוכנות השחקנים המצליחה שלו, לאבי נמני יש ביזנס חדש. מספר 8 האגדי נכנס כשותף בקבוצת "עמית ארבל" העוסקת בביטוח, פיננסים והשקעות. כי מי כמוהו יודע לזהות השקעה טובה, כמו שעושה בתפקידו הנוכחי. לקבוצת עמית ארבל גם פעילויות נוספות, בתחום הנדל"ן והתקשורת.

כדורגלן העבר יחבור לשותפים מוטי ארבל ושי אראל, אחיו של גל אראל מהפועל חיפה. בגיל 49 נמני מוסיף לעצמו שורה נוספת לרזומה ולא נופתע בכלל אם זה רק חלק ממה שהוא מתכנן לעצמו בעתיד. נמני נכנס שותף בסוכנות הביטוח אשר הוקמה על ידי מר מרדכי ארבל והפכה במהרה לסוכנות ביטוח מובילה בצפון הארץ. הסוכנות שירתה מאז הקמתה כ-26,000 לקוחות מרוצים ופתחה למעלה מ-33,000 פוליסות ביטוח.

בקיצור, נמני הוא אדם עסוק ואם תחפשו אותו באינסטגרם, תוכלו למצוא בפרופיל שלו החתמות ושיתופי פעולה עסקיים. את חייו האישיים הוא שומר בעיקר לעצמו בצניעות המאפיינת אותו. אשתו, מאיה נמני, מעלה עדכונים לעיתים רחוקות. כזכור, לזוג נמני שלושה ילדים, כאשר הסמל של מכבי תל אביב הוא אחיין של כדורגלן העבר מאיר נמני ובן דודה של מירן בוזגלו (לשעבר מירן נמני), אשתו של מאור בוזגלו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי