אשתו של הכדורגלן חשפה: "קשה לי להבין מה זה קרן"

בעיטת קרן
בעיטת קרן | Tottenham Hotspur FC / Contributor

קורל סימנוביץ' סיפרה מדוע אין שום סיכוי שהיא תשתלב בעולם הכדורגל והסבירה מה דעתו של סרג'י רוברטו בנושא. צפו

(גודל טקסט)

כבר סיפרנו לכם על הצילומים הלוהטים של השגרירה הכי טובה שלנו בספרד, קורל סימנוביץ', שהגיעה בחודש שעבר לישראל והצטלמה לבגדי הים של רשת "מנגו". מה שלא ידעתם, זה את הסוד שלה ושל סרג'י רוברטו לזוגיות נכונה. כזכור, שחקן ברצלונה והדוגמנית הישראלית הכירו דרך האינסטגרם והשאר היסטוריה. בסוף השבוע האחרון, שודרה כתבה בתוכנית "ערב טוב עם גיא פינס", בה סיפרה קורל מדוע אין שום סיכוי שהיא תשתלב בעולם הכדורגל.

"קודם אני צריכה ללמוד את המשחק במאה אחוז ולא לשאול שאלות מפגרות. עד עכשיו קשה לי להבין מה זה קרן. מסבירים לי, ואז אני אומרת 'אוקיי אוקיי', אבל אני כזה, רגע זה לא זה? זה קשה", שיתפה קורל והוסיפה שזה דווקא מסתדר טוב מבחינה זוגית. "מה זה קשה, ברור שאם עכשיו יושיבו אותי, אני אדע, אבל סרג'י אומר לי שזה סבבה לו שאני יודעת חצי חצי. כי יש את הנשים האלה שחוזרים שהגברים חוזרים הביתה והן 'למה לא עשית ככה והייתה יכול לעשות ככה.

"ואני, בגלל שאני לא מבינה, אני כזה וואי, הכל היה מהמם. או שאם הפסידו אני כזה, אוי לא נורא! פעם הבאה. אני בדיוק במקום, אז נראה לי שזה טוב", המשיכה אשת הכדורגלן לספר. המדור בטוח שהעובדה שהיא תומכת בבעלה באש ובמים, זה מה שחשוב וזה ללא ספק הטיפ לזוגיות טובה. כמובן שמה שעובד עבור סרג'י וקורל, ללא ספק יכול לעבוד גם עבורכם, בכל זאת הזוג הזה ניצח הבדלי שפה, מנטליות, דת וארצות שונות. אנחנו כבר מחכים לביקור שלהם בארץ הקודש כפיצוי על שנת הקורונה שגרמה להם להישאר הרבה מאוד זמן בברצלונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי