כוכבי גולסטאר מהמרים: כיצד ייגמר משחק העונה?

שייע פייגנבוים, ג'ובאני רוסו | צילום מסך: "גולסטאר"

מכבי תל אביב תארח את מכבי חיפה הערב למשחק העונה האחרון וגם מתמודדי הדוקו-ריאליטי שנמצאים במרוקו לצילום העונה החדשה - לא נותרו אדישים. רוסו כמובן הולך עם הירוקים. מה חושבים ברלד ואייל גולן? צפו

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תארח הערב (ראשון) את מכבי חיפה ב-20:30 באצטדיון בלומפילד למשחק עונה לכל דבר, שעשוי לקבוע מי תהיה האלופה. כדורגלן העבר והמנהל המנטלי של הירוקים, ג'ובאני רוסו, החליט לרתום את כוכבי גולסטאר לטובת הימורים על תוצאת המשחק הערב. כזכור, ג'ובאני, שייע פייגנבוים ואייל גולן נמצאים עם שאר המתמודדים במרוקו שם מצטלמת העונה החדשה שהולכת להיות אקסטרה מעניינת כפי שכבר סיפרנו לכם.

מנצח הישרדות VIP דילג בין חבריו וצילם אותם לסטורי שלו. לזמר העשור, אייל גולן, שהוא גם הבעלים של הפועל מרמורק, הקדיש ג'ובאני שלושה סטוריז עבור ההימור. רוסו ביקש מגולן לדבר מהראש ומהלב ולהמר על המשחק הערב. מאמן גולסטאר השיב: "לא יודע מה להגיד לך. אני הולך על תיקו. לא אכפת לי מי תיקח אליפות, אני אוהד בית"ר ירושלים". ג'ובאני השיב כי גולן הוא "פוליטיקאי" אבל אוהב אותו בכל זאת. לעומתו, שייע פייגנבוים דווקא הימור שחיפה לוקחת אתהמשחק הערב ותנצח 0:1.

גם ג'ובאני בדומה לשותף שלו כבר ארבע עונות בגולסטאר, בטוח שחיפה תנצח הערב 0:1 את הצהובים. מעבר לכך, גם חבריו הטובים של הישראלי- קרואטי, ירון ברלד וסמיון הולכים עם ההימור שלו ובטוחים שחיפה תסיים הערב עם שלוש הנקודות בקופה. לעומתם, הזמר מוקי, אוהד ידוע של מכבי תל אביב חושב שדווקא האלופה תנצח 1:2 ותשאיר את הירוקים בלי כלום. "אתה עצוב היום, אתה מפסיד היום הא?", התגרה בו ג'ובאני אך מוקי השיב: "גם תרנגול עיוור מזהה מידיי פעם איזה גרגיר". אז מה ההימור שלכם? מי תנצח הערב?

צפו באייל גולן מהמר על משחק העונה:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי