בזמן שהוא במרוקו: מה קרה לאשתו של אייל גולן?

אייל גולן, דניאל גרינברג | צילום מסך: אינסטגרם

דניאל גרינברג ששומרת על הילדה הקטנה ונמצאת בחודש החמישי להריון שני, שיתפה בתמונות שלה דומעת וכתבה: "זה כל כך קשה, שמונה חודשים שהיא צמודה אליי 24/7 ופתאום להקפיץ אותה לפעוטון - הלב מתפוצץ"

(גודל טקסט)

עבור אייל גולן ואשתו דניאל גרינברג, בכלל לא פשוט להיפרד לכמעט חודש ימים לטובת צילומי הריאליטי של הוט – "גולסטאר", זו הפעם השלישית ברציפות. על אחת כמה וכמה לא קל כשישנה ילדה בת שמונה חודשים ועוד נסיך קטן בדרך. דניאל, כידוע, נמצאת בחודש החמישי להריונה השני. אתמול (ראשון) תמונות מדאיגות של אשתו של הזמר הכי מצליח בישראל הטרידו את מאות אלפי העוקבים, אך דניאל שמה לזה סוף והחליטה לשתף.

דניאל העלתה תמונת תקריב של פרצופה עם עיניים מפוצצות דמעות וכתבה: "אלוהים זה כל כך קשה! שמונה חודשים שהיא צמודה אליי 24/7 ופתאום להקפיץ אותה לפעוטון… הלב מתפוצץ! דאגה מפחידה, התרגשות, פחד, שמחה חרדה הכל מעורבב. אב לזה חלק מלהיות אמא וצריך לשחרר. מיאלי שלי, שאלוהים ישמור עלייך מלאך שומר שלי, שתהיי מוקפת בחום ואהבה ומלא חברים וכיף", כתבה גברת גרינברג-גולן לבתה הקטנה שנכנסה לראשונה בחייה לגן בזמן שאבא אייל מאמן כדורגל בגולסטאר במרוקו.

גרינברג נאלצה להתמודד עם הצעד הלא פשוט בכלל של להיפרד מהילדה ולהכניס אותה לראשונה בחייה למסגרת, בדיוק כשהיא ובעלה נמצאים במרחק אחד מהשנייה בשל צילומי התכנית. גולן, נמצא במרקש ויש לו עוד קצת זמן עד שיחבור לשתי הנסיכות שלו. בינתיים, נראה כי על סט הצילומים של הגולסטארים יש אווירה מעולה שמלווה בהרבה צחוקים וכיף.

הסטורי של דניאל גרינברג | צילום מסך: אינסטגרם
הסטורי של דניאל גרינברג | צילום מסך: אינסטגרם
נבחרת גולסטאר | צילום מסך: אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי