מי שומר על רכב היוקרה של ליאם גולן כשהוא במרוקו?

אייל גולן, ליאם גולן
אייל גולן, ליאם גולן | מתן צור

בנו של הזמר המפורסם קיבל רכב פאר חלומי - מרצדס שחורה שמחירה מתחיל מ-300 אלף ש"ח. בזמן שהוא בצילומי גולסטאר יחד עם אביו, "האוטו יהיה בחניה שמור טוב-טוב". ומה הוא חושב על הביקורת? צפו

(גודל טקסט)

לפני קצת פחות משבועיים, סיפרנו לכם על המתנה המטורפת שקיבל ליאם גולן מאביו, אייל גולן. רגע לפני שהמריאו לצילומי "גולסטאר", בן ה-17 קיבל מאבא הזמר הכי מפורסם בישראל, רכב פאר חלומי: מרצדס שחורה שמחירה מתחיל ב-300 אלף שקלים. כעת, בראיון ל"ערב טוב עם גיא פינס" סיפר ליאם מי שומר על הרכב הנוצץ בזמן שהוא נמצא בצילומים במרוקו: "הרכב יהיה בחנייה שמור טוב- טוב" והוסיף שעל אמא אילנית לוי הוא לגמרי סומך עם המפתחות למרצדס.

"גם על אלירז אני סומך עם הרכב החדש", הוסיף ליאם שעמד והתראיין לצידו של "אביו החורג" אלירז שדה, הנשוי לאמו אילנית ואף המריא עם ליאם ואייל גולן לקחת חלק בצילומי התכנית. אלירז שיתף כי אין לו ביטוח על הרכב, אבל זה לא משנה את העובדה שליאם בוטח בו, וגם יכול להשתמש בו כיופי של מלווה בחודש וחצי שיישארו לו לנסוע עם מלווה כשישוב ארצה. גם לתגובות הרבות שגרפה הידיעה על רכב היוקרה שקיבל (טענות לפיהן הוא יקר מדי לגילו), השיב ליאם: "לא כל כך קראתי את התגובות, אבל לא נורא – שידברו".

עד שיחזור לנסוע על המרצדס השחורה שלו ברחבי הארץ, ליאם, אבא אייל גולן, אלירז שדה, ג'ובאני רוסו, שייע פייגנבוים ושלל מתמודדי גולסטאר ממשיכים לעשות חיים מטורפים ומכינים עונה משוגעת. כך לפחות זה נראה מהסטורי שלהם, בעיקר של הקומיקאי אוראל צברי, שמרבה לשתף סרטוני טיקטוק שלו ושל ליאם ששוברים יחד את הרשת על בסיס יום יומי.

ליאם גולן, אייל גולן | צילום: מתוך 'ערב טוב עם גיא פינס'

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי