כוכבת הפורנו מיה חאליפה יוצאת נגד ישראל

מיה חאליפה | צילום מסך: אינסטגרם

אוהדת הספורט המושבעת, לה כמעט 24 מיליון עוקבים, הסיתה נגד ארץ הקודש כששיתפה סרטונים בהם ילדה פלסטינית קוראת לחיילי צה"ל: "טרוריסטים, אנשים ללא אנושיות שפוצעים ילדים". כמובן שעל ירי הרקטות לא אמרה דבר

(גודל טקסט)

עם כמעט 24 מיליון איש שעוקבים אחריה באדיקות יום יום, כוכבת הפורנו לשעבר ואוהדת הספורט המושבעת מיה חאליפה, יוצאת נגד מדינת ישראל. הפעם, הסגנון הפרובוקטיבי שלה נשאר בצד, והסטורי של המשפיענית הלבנונית-אמריקאית הוקדש כולו עבור הסתה נגד הישראלים. חאליפה שיתפה סרטונים בהם חיילי צה"ל עומדים ומקשיבים לילדה פלסטינית שאומרת: "תמשיכו לצחוק. פלסטין תצמח גם אם תרצו וגם אם לא".

בסטורי נוסף אותה הילדה עברה לדבר באנגלית וקראה לחיילי צה"ל "טרוריסטים", והוסיפה: "הטרוריסטים האלו הם אנשים ללא אנושיות, באים למדינה שלנו וגורמים לילדים להיפצע. מכאן אני שולחת לכם מסר שפלסטין תהיה חופשיה". חאליפה כתבה על סרטון הוידאו הזה: "מעולם לא ראיתי אומץ כמו של הילדה הזאת. פלסטין תהיה חופשיה". כוכבת הפורנו הפרובוקטיבית ממשיכה להסית ולהציג תמונה קשה כלפי התקיפות של צה"ל ברצועת עזה באופן חד צדדי, מבלי להתייחס לירי הרקטות המשוגרות למדינתנו וכי התקיפות של ישראל מגיעות כתגובה לירי הרקטות.

אם אנחנו בדרך כלל רגילים לראות אותה משתפת פוסטים ללא חזייה, אמש (שני) החליטה לשתף ולתמוך בפוסט של אמריקאית פלסטינית נוספת, דוגמנית העל בלה חדיד שמסיתה נגד ישראל בצורה חריגה. תחת תמונה של אישה פלסטינית בוכה עם תינוק על הידיים מפונה מביתה תחת הכיתוב: "התמונה הזאת צריכה להפריע לכם. תחשבו אם זה היה קורה לאמא שלכם בזמן שהיא צמה ומכבדת את החג הקדוש. אם אתה אמריקאי, רק דע שכספי המיסים שלך משלמים על זה. אנחנו נותנים לישראל 3.8 מיליארד דולר בשנה. האם ידעתם את זה?".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי