סרטון העירום של האקסית של רונאלדו שבר את הרשת!

אירינה שייק | ALBERTO PIZZOLI/AFP via Getty Images

גם שש שנים אחרי שהפרידו כוחות, אוהדיו של הפנומן ומעריציה של אירינה שייק לא מפסיקים להגיב ומייחלים לקאמבק שנראה בלתי אפשרי. הדוגמנית הלוהטת פרסמה וידאו שלא משאיר הרבה מקום לדמיון עם גזרה פשוט מושלמת

(גודל טקסט)

אולי לכבוד יום האם הבינלאומי שחל אתמול (שני), האקסית הכי מפורסמת בעולם הכדורגל, אירינה שייק, שחררה לעולם סרטון וידאו נוסף שלא משאיר הרבה מקום לדמיון. מי שהייתה צמודה במשך כמעט חמש שנים לכריסטיאנו רונאלדו והייתה אף קרובה להינשא לו, נחשבת כיום לאחת הדוגמניות המבוקשות בעולם ובגיל 35 היא מציגה גזרה לא פחות ממושלמת כשהיא אמא בעצמה.

הרוסייה הלוהטת העלתה לחשבון האינסטגרם שלה אחריו עוקבים 15 מיליון איש, סרטון בו איננה לובשת דבר פרט לתחתוני חוטיני זעירים כשהיא מפרסמת את סדרת מוצרי הטיפוח של Alo. גם היום, שש שנים אחרי שהפרידו כוחות, עדיין מעריציה והאוהדים של CR7 לא מפסיקים להגיב ובעיקר, מייחלים לחזרתם של הדוגמנית והכדורגלן. כזכור, הפורטוגלי נמצא בזוגיות כבר למעלה מארבע שנים עם ג'ורג'ינה רודריגס, דוגמנית אחרת ואם בתו בת השלוש אשר אימצה את שאר ילדיו והשניים מאורסים. נראה כי רונאלדו את הבסטה שלו כבר סגר.

ובכל זאת, שייק ורונאלדו היוו את אחד הזוגות הכי מפורסמים ואהובים בכדורגל העולמי בכל הזמנים. כיום שייק, דוגמנית שעובדת סביב השעון, כביכול בסטטוס 'רווקה' לאחר שהיא והשחקן ההוליוודי בראדלי קופר נפרדו. יש להם ילדה משותפת, ומדורי הרכילות האמריקאים טוענים שהרוסייה הפצצה כבר מבשלת זוגיות חדשה מתחת לרדאר. כך או כך, היא כמו יין טוב: משתבחת משנה לשנה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי