מירן בוזגלו יצאה נגד שחקנית מפורסמת שתקפה את ישראל

מירן בוזגלו
מירן בוזגלו | אילוסטרציה

אשתו של מאור בוזגלו השתמשה בכוח שלה באינסטגרם והשיבה לנטלי פורטמן: "השנאה שלך כפי ישראלי גדולה יותר מהאהבה שלך כלפי עצמך". גם דוגמניות העל בלה וג'יג'י חדיד והזמרת דואה ליפה חטפו

(גודל טקסט)

בצל ההסלמה ואחרי לילה קשה, במהלכו פגעו טילים בראשון לציון, חולון וגבעתיים, אחת מנשות הכדורגלנים האהובות בארץ, מירן בוזגלו, השתמשה בכוחה הרב ברשתות החברתיות על מנת להגן על ישראל. לא מעט כוכבים הוליוודים ושחקני כדורגל מפורסמים יצאו נגד מה שהם מכנים "הכיבוש של ישראל", ביניהן השחקנית הישראלית האמריקאית נטלי פורטמן שנולדה בירושלים וכן דוגמניות העל האמריקאיות-פלסטיניות בלה וג'יג'י חדיד והזמרת דואה ליפה.

גברת בוזגלו, ציונית ידועה המחוברת לדת שאוהבת ותומכת במדינת ישראל בכל הזדמנות, החליטה להשתמש בכוח שלה באינסטגרם ואל מול כמעט 350 אלף העוקבים שלה העלתה סטורי המכוון בדיוק אל פורטמן והאחיות חדיד שבוחרו לתמוך בצד אחד בלבד ולהראות לעשרות מיליוני העוקבים שלהן מציאות שקרית. מירן שיתפה סרטון בו נראות עשרות רקטות מיורטות מעל שמי תל אביב הודות למערכת "כיפת ברזל", במה שנראה כמו סצנה מהסרט "מסע בין כוכבים". זה לא סרט, זו המציאות שלנו.

"השנאה שלהן כלפי ישראל, גדולה יותר מהאהבה שלהן כלפי עצמן, כלפי האנשים והילדים שלהן", כתבה ותייגה מתחת לכיתוב את שלושת הכוכבות שיצאו נגד מדינתנו. גם בעלה, הכדורגלן מאור בוזגלו, שיתף את אותו סרטון וכתב: "מפחיד. שמרו על עצמכם". ההתבטאויות של פורטמן והאחיות חדיד גרמו ללא מעט סלבס להתקומם, ביניהן אשתו של עומרי כספי, שני כספי, שזעמה על ההתבטאויות של חדיד ושל הזמר הקנדי דה וויקנד וכתבה להם ואף תייגה: "אתם לא יכולים להגיד מילה על מה שקורה בישראל, מעולם לא דרכתם פה".

הסטורי של מירן בוזגלו
הסטורי של מירן בוזגלו | מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי