דובב גבאי תקף את יונית לוי: "המיץ של הזבל"

דנה וייס, יונית לוי | צילום מסך

חלוץ הפועל נוף הגליל חשב שההתעסקות בלינץ' בבת ים מוגזמת לאור מטח הרקטות מעזה ותקיפת היהודים בעכו ובלוד, ולא חסך את דעתו. גם דנה וייס ספגה: "את אפס מאופס". שלום אדרי הצטרף אליו

(גודל טקסט)

מהדורת החדשות של "קשת 12" אתמול (רביעי) רשמה אמנם נתוני רייטינג אדירים של 26.7%, אך לאור המצב הביטחוני הרגיש בישראל, הביקורות כלפי מגישת המהדורה יונית לוי היו קשות. בעיצומה של ההסלמה בין צה"ל לחמאס ולג'יהאד האיסלאמי בעזה, רבים מאזרחי המדינה רתחו על כך שב"קשת" בחרו להתמקד בלינץ' שנעשה לאדם ערבי על ידי יהודים בבת ים, בזמן שישראל סופגת מטחי רקטות כבדים ובעכו ובלוד הפרעות מצד אנשי המגזר גבו מספר קורבנות יהודים.

שחקן בית"ר ירושלים ומכבי פתח תקווה לשעבר, דובב גבאי שמשחק היום בהפועל נוף הגליל, לא היה יכול להישאר לסיקור והביע דעה חריפה. הכדורגלן בן ה-34 פנה לאינסטגרם כדי לתקוף אישית את מגישת המהדורה וכתב: "רק אני ממש שונא את יונית לוי המיץ של הזבל הזאת?". לא רק לוי ספגה ביקורת קשה מצד גבאי, שהמשיך והביע את דעתו גם על אחת העיתונאית השנויות במחלוקת בקרב הימין הפוליטי: "לאחר המון תגובות, אני לא יכול להישאר אדיש. דנה וייס, שלא תחשבי שאת יותר טובה. את אפס מאופס", כתב החלוץ.

יש לציין כי גבאי תמך בדבריו של "הצל", דמות שמזוהה חזק עם הימין, אך בחר לספק התייחסות משלו למקרה הלינץ' בבת ים: "מה עובר עליכם? זה מי שאנחנו? עכשיו כל הערוצים מתעסקים רק בלינץ' בבת ים ודממה על מה שקורה בלוד ועל היהודי שאושפז במצב אנוש בעכו. אנחנו יהודים. אנחנו לא חיות, לא רוצחים כמו הפורעים הברברים. זו לא דרכנו", המשיך גבאי.

הבוקר השחקן העלה סטורי נוסף וזעם גם על משדר ב"כאן 11": "ילדים בני 6 בממד כבר כמה ימים, ילד בן 6 נרצח, חייל בן 20 נרצח! יורים עלינו בלוד, בלאגן שלם נגדנו בעכו, אבל יש מצב לצפות מתקשורת זבל צבועה עוכרי ישראל ולא פחות מבוגדים?!". מי שהצטרף לגבאי הוא אקס בית"ר ירושלים שלום אדרי, כיום שחקן הפועל חדרה, שפרסם בסטורי תמונה משותפת של לוי ו-וייס בצירוף אמוג'י מקיא.

הסטורי של דובב גבאי | צילום מסך, אינסטגרם
הסטורי של דובב גבאי | צילום מסך, אינסטגרם
הסטורי של דובב גבאי | צילום מסך, אינסטגרם
אקס בית"ר שלום אדרי הצטרף לגבאי | אינסטגרם, צילום מסך

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי