אשתו של יובל אשכנזי תוקפת את גל גדות: "פחדנית"

גל גדות | Neilson Barnard/Getty Images

עדי אהרון, אשתו של קשר הירוקים, לא אהבה ש"וונדרוומן"שתקה זמן רב ולא הביעה את עמדתה לנוכח ההסלמה במצב הביטחוני. לאחר מכן כתבה גדות פוסט שלא סיפק את הרוב. "בוקר טוב מותק", הגיבה זוגתו של טננבאום

(גודל טקסט)

יובל אשכנזי, קשרה של מכבי חיפה בדרך לזכייה באליפות עם קבוצתו ממש עוד מעט, ובינתיים המדינה בוערת לאור ההסלמה הבין צה"ל לבין חמאס והג'יהאד האיסלמי בעזה, ההפגזות, ההתפרעויות והלינצ'ים בערים המעורבות. זוגתו של קשר הירוקים בשלוש וחצי השנים האחרונות, עדי אהרון, החליטה להביע את דעתה סביב ההתעסקות הבלתי פוסקת בתגובתה של השגרירה הכי מפורסמת שיש למדינת ישראל, גל גדות.

עד אתמול (רביעי) כלי התקשרות לא הפסיקו להתעסק בכך שהוונדרוומן הישראלית צריכה להביע את דעתה הפומבית ולתמוך בישראל ואתמול היא אכן עשתה זאת. עוד קודם לכן, אהרון לא יכלה להתאפק, פרסמה תמונה שלה וכתבה: "פחדנית". זמן קצר לאחר מכן, כתבה השחקנית הישראלית הכי מצליחה בהוליווד פוסט המתייחס למצב: "הלב שלי נשבר, המדינה שלי במלחמה. אני דואגת למשפחה שלי, לחברים שלי, לעם שלי. זה מעגל אכזרי שנמשך יותר מדיי זמן. לישראל מגיע לחיות בחופש ובביטחון וגם לשכנים שלנו מגיע את אותו הדבר. אני מתפללת שהעוינות הבלתי פוסקת הזאת תיגמר ושהמנהיגים שלנו ימצאו את הפתרון כדי שנחיה זה לצד זה בשלום"".

גם לאחר הפוסט שכתבה גדות, היו כאלו שלא התחברו וחשבו שהוא יותר מידיי "פוליטיקלי קורקט" כמו למשל נועם פישבאום, זוגתו של שוערה של מכבי תל אביב, דניאל טננבאום שהגיבה כך "בוקר טוב מותק" לפוסט שכתבה וכביכול נזכרה מאוחר. ולמרות כל אלו שלא מבינים היכן הייתה גל עד עכשיו, הרוב הגדול בטוח שהיא מייצגת את ישראל בגולה בצורה הטובה ביותר למרות שחסמה את האפשרות להגיב על הפוסט שלה.

אשתו של יובל אשכנזי בפוסט נגד גל גדות | צילום מסך: אינסטגרם
הסטורי של גל גדות | צילום מסך: אינסטגרם
עדי אהרון | צילום מסך: אינסטגרם
יובל אשכנזי ועדי אהרון | צילום מסך: אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי