ליברמן טען שנתניהו "משת"פ של חמאס", ורד חיזק אותו

בנימין נתניהו
בנימין נתניהו | Alex Wong/Getty Images

חבר הכנסת תקף בחריפות את ראש הממשלה בראיון אצל רינה מצליח בחדשות 12 ("תכלית המבצע היא שיפור דעת הקהל על נתניהו") וזכה לגיבוי מכדורגלן העבר: "צדיק בסדום. סוף סוף אחד שאומר את האמת"

(גודל טקסט)

חבר הכנסת אביגדור ליברמן תקף אתמול (שבת) בחריפות את ראש הממשלה בנימין נתניהו בראיון אצל רינה מצליח בחדשות 12. "אני אגלה את הסוד – התכלית האסטרטגית של המבצע היא לשפר את דעת הקהל על נתניהו בציבור. כל עוד המנדט אצל לפיד, נתניהו ימשוך את המבצע כדי לשנות את דעת הקהל בישראל. נתניהו הוא משת"פ של החמאס, יש להם אותו אינטרס", טען

ליברמן הוסיף: "מי שייצא מנצח במבצע הזה הוא חמאס, הוא השתלט על הרחוב בישראל. אין ערך למבצע אם בעוד שלוש שנים נהיה שוב באותו מצב. מקיאוולי יכול לקחת אצל נתניהו שיעורים פרטיים. אסור שהמבצע הצבאי הזה יהיה לשווא. אם בסוף המבצע לא יהיה הסכם ברור שמתנה סיוע כלכלי לרצועת עזה בהתפרקות של חמאס מנשקו והחזרת הבנים הביתה, אז בעוד 4-3 שנים נחזור למבצע כזה בתנאים הרבה יותר קשים".

מי שצפה בראיון הוא כדורגלן העבר עומר ורד, ששיחק בין השאר במכבי תל אביב, בני יהודה, מכבי נתניה, הפועל חיפה, הפועל פתח תקווה ועוד. לצד תמונה של ליברמן עם כתר על ראשו, ורד כתב: "צדיק בסום. סוף סוף אחד שאומר את האמת". זו לא הפעם הראשונה שכדורגלן העבר לא חושש להביע עמדה שונה מזו של חבריו. לאחרונה, בזמן שלא מעט כדורגלנים תקפו את התקשורת, שחקן העבר קרא לאיפוק.

"במקום להתעסק לאיזה לינץ' נתנו כותרת גדולה בעיתון – קחו נשימה ארוכה ותתעסקו בהרגעת הרוחות", כתב אז ורד. "המדינה על סף מלחמת אזרחים ואנשים מובילי דעה ומשפיענים מתעסקים באיזה פונט נתנו בעיתון ללינץ' בעכו לעומת בבת ים בשביל עוד כמה לייקים. תעזבו בצד את ההתעסקות הזאת צודקת ונכונה ככל שתהיה. קחו אחריות. תתרמו להחזרת השקט בתוך הגבולות שלנו. יש לנו מדינה אחת. זה יהיה על הראש של כולכם – לא נסלח לכם. הסיבוב עם החמאס יסתיים ואנחנו נישאר עם קרע עמוק בתוך העם".

הסטורי של עומר ורד
הסטורי של עומר ורד | מסך, אינסטגרם
דבריו של עומר ורד
דבריו של עומר ורד | מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי