תומך בישראל? הצעד המפתיע של אחד השחקנים הכי גדולים בעולם

בנות ישראל | GIDEON MARKOWICZ / Contributor

סרחיו קון אגוארו ממנצ'סטר סיטי לא נשאר אדיש לפוסט המרגש של בר זומר, שסיפרה כי האזעקות מעוררות בה חרדה והסבירה למה עזבה זמנית את ת"א וחזרה לחיפה. לירון שרון עם התגובה של החלוץ והפרטים

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

כמו רבים מסלבריטאי מדינת ישראל העוסקים בהסברה בעקבות מבצע "שומר החומות" וחילופי האיש בין עזה לישראל, גם הדוגמנית בר זומר כתבה פוסט, שאחד מכוכבי הכדורגל הגדולים בעולם לא הצליח להישאר אדיש אליו. חלוצה של מנצ'סטר סיטי, סרחיו אגוארו, הגיב לבר וכתב לה על שהוא מקווה שהיא, המשפחה והחברים שלה בטוחים ושומרים על עצמם, כפי שפורסם אתמול (שבת) ב"ישראל בידור".

חברתם הטובה של קורל סימנוביץ' ונטע אלחימיסטר, אחריה עוקבים כמעט 700 אלף איש, העלתה תמונה של הכותל ודגלי ישראל ושיתפה בתחושות שלה: "אחד הדברים היחידים שמעוררים בי חרדה זה אזעקות. במלחמת לבנון השנייה הייתי בת 13 וחיפה הופצצה ימים ולילות ללא הפסקה. אתמול נפל טיל ליד הבית שלי בתל אביב ולא היית שם. נשארתי בחיפה כי אני לא מסוגלת לשאת את זה. כואב הלב לחשוב שתושבי הדרום חווים את זה יום יום, שנים על גבי שנים. נותר רק לקוות שהמציאות העגומה שאנחנו נמצאים בה היום, תשתנה. ליבי איתכם", כתבה הדוגמנית וזכתה לאלפי תגובות ביניהן של החלוץ הארגנטינאי שכתב לה בפרטי.

כזכור, לא רק הוא עוקב אחריה. הראשון שעשה לדוגמנית הישראלית עוקב באינסטגרם היה ניימאר, שפגש בזומר מספר פעמים בחייו ונפעם מיופייה ומאז הפך לעוקב אדוק. אחת הנחמות הגדולות של התקופה הל אפשוטה שאנחנו חווים בימים אלו, היא ההתגייסות של מובילי דעת קהל וכוכבי רשת לטובת ההסברה וחשיפת האמת שלנו. בתקווה לימים טובים יותר, ובהקדם.

אגוארו הגיב לזומר
אגוארו הגיב לזומר | מסך, אינסטגרם
הסטורי של בר זומר
הסטורי של בר זומר | מסך, אינסטגרם
בר זומר
בר זומר | מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי