מה גרם לניימאר להסיר את הלייק לפוסט נגד ישראל?

ניימאר
ניימאר | Aurelien Meunier - PSG / Contributor

שחקן פ.ס.ז' תמך בפלסטינים, אך מיהר להתחרט. "בני זונ**, עד מתי?", נכתב בפוסט שאהב הכוכב ופורסם על ידי השחקנית המוכרת נג'ווה נימרי, שכיכבה בין השאר ב"בית הנייר" וב"בפנים" שמשודרות בנטפליקס

(גודל טקסט)

אחרי שכל כך הרבה ידוענים סביב הגלובוס תפסו צד, תמכו בפלסטינים ומילאו את הרשתות החברתיות בסרטונים, תמונות ושאר טקסטים נגד ישראל, גם כוכבה הברזילאי של פ.ס.ז', ניימאר, פעל בצורה דומה. אמש (שני) החלוץ בעל 150 מיליון העוקבים באינסטגרם עשה לייק לפוסט שהעלתה השחקנית נג'ווה נימרי (אליסיה מ"בית הנייר" וסולמה זהיר מ"בפנים") שבו היא כתבה: "בני זונ**, עד מתי?" והוסיפה כיתוב בערבית והאשטג "שחררו את פלסטין".

השחקנית ממוצא ירדני פרסמה בתמונה עצמה את כיתוב הפוסט בערבית והוסיפה באנגלית: "בני זונ**" ובספרדית "עד מתי". זמן קצר לאחר הפוסט שזכה לאלפי תגובות, הכוכב החליט להסיר את הלייק. בהמשך, הפוסט של השחקנית הוסר בעקבות אינספור דיווחים. הכדורגלן הצטרף בזאת לרשימה ארוכה של ספורטאים שתמכו בפלסטינים בעקבות מבצע "שומר החומות", כשבין היתר ריאד מחרז, פול פוגבה, מסוט אוזיל, סאדיו מאנה, עוסמאן דמבלה ועוד כתבו נגד ישראל. ניימאר הוא היחיד מהרשימה הנ"ל שאינו מוסלמי ולא ברור מדוע החליט לתמוך בפוסט מלכתחילה – ובהמשך כאמור גם להתחרט.

יכול להיות שניימאר עשה זאת בתום לב, מחוסר ריכוז, "על אוטומט"? את התשובה רק הוא יודע. מה שבטוח הוא שמי שלא גר בישראל לא יכול לשים את עצמו בנעליים שלנו ולכן טבעי וקל להתחבר לצד שמצטייר כקורבן, מאשר לצד החזק והעוצמתי – מדינת ישראל. חשוב לציין כי ניימאר נמצא בקשר עם לא מעט דוגמניות כחול-לבן, ביניהן נטע אלחימסטר, קורל סימנוביץ', בר זומר, עדן פינס, ויעל שלביה – שמשתמשות בכוח שלהן ברשת החברתית על מנת להסביר את הצד הישראלי.

עשה לייק ומחק. ניימאר
עשה לייק ומחק. ניימאר | מסך, אינסטגרם
הפוסט שהעלתה השחקנית
הפוסט שהעלתה השחקנית | מסך, אינסטגרם
עוד באותו נושא: ניימאר

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי