כאן כדי להישאר? דור מיכה חזר לישראל‎

דור מיכה
דור מיכה | אנורתוסיס פמגוסטה

זה ללא ספק היה השבוע של הקשר שזכה בגביע עם אנורתוסיס. כעת, בשעה טובה הוא הגיע לדירתו בגבעתיים אליה עבר לפני שנה ולא הספיק ליהנות ממנה כמו שצריך. כמובן שאיתו גם אלמוג בר נוי, החצי השני שלו

(גודל טקסט)

זה ללא ספק השבוע של דור מיכה. הקשר ההתקפי של אנורתוסיס פמגוסטה הניף לפני שלושה ימים את הגביע הקפריסאי לאחר שקבוצתו ניצחה 1:2 את אולימפיאקוס ניקוסיה של בן שהר לאחר הארכה. הקשר בישל את השער הראשון של קבוצתו בדקה ה-59 וסיים את הערב בניצחון גדול עטוף בדגל ישראל "בסיום הכי מתוק שיכול להיות" כפי שציין בחשבון האינסטגרם שלו. היום (שלישי) שיתף מיכה תמונה מדירתו שבגבעתיים וכתב: "סוף סוף בבית אחרי תשעה חודשים".

אותה הדירה אשר עבר אליה לפני כשנה ולא הספיק ליהנות ממנה כמו שצריך בעקבות סערת "פרשת הקטינות" שכבר מזמן מאחוריו, והמעבר לקפריסין. כעת הוא והחצי השני שלו, אלמוג ברנוי, שבו לארץ הקודש במטרה ליהנות יחד מהפגרה בתקווה שהמצב הביטחוני יאפשר זאת ומבצע 'שומר החומות' יסתיים בקרוב. כפי שכבר פרסמנו כאן בספורט 1, מיכה מבוקש מאד על ידי הפועל באר שבע כאשר גורמים מקצועיים טוענים כי 'הכל כבר סגור', גם מכבי חיפה בוחנת את האפשרות אך מיכה עדיין חתום באנורתוסיס לעונה נוספת, כך שעדיין קשה לדעת אם הגיע לביקור בלבד או אם מתכוון לסגור את החוזה הבא שלו בישראל.

בינתיים, המדור צופה כי אולי מיכה יסגור פינה אחרת, בחייו האישיים. מיכה ואלמוג שלו מתקרבים אל עבר חגיגות השנה, והמדור מרגיש שמערכת היחסים בין השניים שגרו בשנה האחרונה יחד מעבר לים, הולכת לכיוון החופה. החברים ממכבי תל אביב מחכים לרקוד אצלנו בחופה תהיו בטוחים. אז קפריסין? באר שבע? או אולי חיפה? דור מיכה בהחלט אחד המלפפונים החמים של קיץ 2021.

מיכה ואלמוג שלו חוגגים גביע קפריסאי  | צילום מסך: אינסטגרם
נקודת המבט שלה (צילום: אינסטגרם)  | צילום מסך: אינסטגרם
נקודת המבט שלו- סופסוף בבית אחרי תשעה חודשים! (צילום: אינסטגרם)  | צילום מסך: אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי