רגע לפני הנחיתה בארץ: הסוד של פאני בוזגלו נחשף

אושרי כהן ופאני בוזגלו | פרטי

קשה להאמין, אך צילומי העונה החדשה של "הישרדות VIP" באו לקיצם ובחמישי השורדים ישובו לישראל. בינתיים, המדור גילה האישה שסימנו כאחת הבולטות בתכנית, התאמנה היטב על הדלקת האש למקרה שתיקלע לדו קרב. צפו

(גודל טקסט)

קשה להאמין שזה קרה, אבל צילומי העונה החדשה של "הישרדות VIP" הגיעו סוף סוף לקיצם ומחר (חמישי) צפויים השורדים בראשותם של דודו אוואט, פאני ואוהד בוזגלו ושאר המתמודדים לנחות בישראל. כולנו תקווה שעד שהם יגיעו תגיע גם הפסקת האש בין ישראל לחמאס לאחר עשרה ימי לחימה במסגרת מבצע "שומר החומות" המדיר שינה מתושבי הדרום ומכל מדינת ישראל. ועד שזה יקרה לא תאמינו מה גילה המדור על אחת השורדות הכי בולטות בעונה החדשה של הריאליטי.

צפו בפאני בוזגלו:

פאני בוזגלו, האישה שסימנו כאחת הבולטות בעונה הקרובה של התכנית החזקה ביותר ברשת 13, מסתבר, הגיעה מוכנה ביותר לחוויה המטורפת על האי. החבר הכי טוב שלה, שדר הרדיו החיפאי ומגיש הטלוויזיה דניאל ציוני, שיתף וידאו שלה מתכוננת להישרדות ומתאמנת על הדלקת אש בעזרת אבן אש. כידוע, במשחק הכי קשוח בעולם תכניות הריאליטי האש מסמלת את החיים בהישרדות, ובכל מצב של דו קרב- מי שיידע להדליק אש בצורה הטובה והמהירה ביותר, הוא המנצח ולכן פאני הגיע מוכנה!

"קבלו את השורדת האהובה עליי מתכוננת לחוויה הכי מעניינת שיש עם אבן האש", כתב ציוני ושיתף וידאו שלה מנסה להדליק אש בפיג'מה ברחוב. חוץ מהבסטי, מי שהכי מחכה לשורדת הוא בן הזוג, שופט הכדורגל אושרי כהן שכבר סופר את הימים מהרגע שנסעה כך שמפלס ההתרגשות גבוה מאד וגם אנחנו כבר לא יכולים לחכות לאיחוד בין השניים. האם פאני השתמשה בכישורי הדלקת האש על האי? האם היא הגיעה לאיחוד? והאם היא והגרוש, אוהד בוזגלו שמרו אחד על השנייה? לצערנו נצטרך לחכות בסבלנות כדי לגלות!

פאני בוזגלו
פאני בוזגלו | אלבום פרטי
עוד באותו נושא: פאני בוזגלו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי