צפו: האקסית של שועה נבחרה להיות הפנים של צה"ל

מאיה קיי | צילום מסך: אינסטגרם

מאיה קיי שהייתה צמודה לחלוץ בית"ר, היא האחראית על מסע ההסברה של הצבא במבצע "שומר החומות". כשהיא לבושה במדי חאקי היא מספקת נתונים על מספר הרקטות שנורו ומסבירה מה צריך לעשות בזמן אזעקה. ומה עם חבר חדש?

(גודל טקסט)

הם יצאו בסך הכל חודשיים, אבל מאז מערכת היחסים בין הדוגמנית הצעירה מאיה קיי לשחקנה של בית"ר ירושלים, ירדן שועה, הרבה מים עברו בנהר. הוא הספיק לעזוב את מכבי חיפה ולהגיע לקבוצה מאצטדיון טדי, התקדם אל עבר בת זוג חדשה- רומי יוסיפוף בת ה-17, ואילו היא הספיקה לקטוף קמפיינים בלי סוף ולהתגייס לצה"ל. מיסס קיי, האקסית הכי מפורסמת של החלוץ בן ה- 21 מתהדרת בכמעט 200 אלף עוקבים (!) וזו כנראה אחת הסיבות לכך שהיא נבחרה להיות הפנים של צבא הגנה לישראל.

צפו במאיה מסבירה על מבצע "שומר החומות"

מאיה, אחת החיילות המפורסמות בחיל נבחרה להיות "הפרזנטורית" של צה"ל במסע ההסברה על מבצע "שומר החומות". האקסית של שועה לבושה במדי חאקי מסבירה לכולם ומספקת נתונים על מספר הרקטות שנחתו בישראל מאז תחילת הלחימה, מה צריך לעשות בזמן אזעקה ואפילו מספרת על שמו של המבצע "כמו השיר 'שומר החומות' הנכתב על ידי דן אלמגור ובוצע על ידי להקת פיקוד מרכז. בנוסף, קוראת מאיה לכולם לכתוב לאינסטגרם הרשמי של "מתגייסים" בנוגע לשאלות נוספות לגבי המבצע וגם כמובן מבקשת מכולם לשמור על עצמם בימים מטורפים אלו.

חוץ מלשמש פרזנטורית מושלמת עבור צבא הגנה לישראל, מאיה היא כזכור הפנים והגוף של "עדיקה" ושל עשרות מותגים נוספים, כל זה עוד לפני שמלאו לה 19 קיצים. מה שעוד לא ברור, זה איך עוד לא שמענו על צמוד חדש מאז שהיא ושועה כבר לא יחד. אנחנו במדור בטוח נשמח שהיא תחזור לעולם הכדורגל.

מאיה קיי | יח"צ עדיקה
עוד באותו נושא: ירדן שועה, מאיה קיי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי