בלתי נתפס: לא תאמינו איך דודו אוואט נראה אחרי צילומי הישרדות

דודו אוואט
דודו אוואט | לירון מולדובן

רוסו השיל בעבר 18 קילוגרמים ממשקלו אחרי שהשתתף בריאליטי המיוחד. שוער העבר עבר מהפך גם הוא ונראה פשוט חצי בן אדם. האם הגיע לגמר? הם יהיה השורד האחרון? נחכה בסבלנות. בינתיים: ההתכתבות המרגשת עם אשתו

(גודל טקסט)

לפני שנתיים וחצי בדיוק, נחת ג'ובאני רוסו בנמל תעופה בן גוריון לאחר חודשיים על האי בפיליפינים, עוד לפני שהתהדר בתואר "השורד האחרון" של הישרדות VIP 2018, סיפרנו לכם כי הוא השיל 18 קילוגרמים ממשקלו!! זוכרים? אז בזמן שהשורדים עושים את הדרך חזרה לארצנו הקטנטונת, עצירת הביניים בדובאי הייתה זמן מופלא לשתף אחרי תקופה ארוכה ללא הפלאפונים, סטוריז שהציגו את השורדים לראשונה לאחר החוויה המטורפת על האי. יובל המבולבל שיתף תמונה עם חברו השורד שהשאירו אותנו בהלם.

שוער העבר דודו אוואט, בדומה לרוסו, נראה חצי בן אדם! לא שהיה לו יותר מידיי מאיפה, אבל השוער לשעבר ירד המון במשקל ואביגיל שלו הולכת להיות המומה. בדיוק כפי שהיא כתבה בפוסט שלה בחודש אפריל האחרון שהיא כבר הייתה אכולת געגועים 'לפאפי' שלה שיגיע מינוס שבע קילו, נראה לנו שהוא ירד הרבה יותר!!! האם זה אומר שהוא הגיע עד לשלב האחרון בתוכנית הריאליטי הקשוחה? האם אוואט הגיע לגמר? האם גורלו יהיה דומה לזה של רוסו והוא יסיים את המשחק כשורד האחרון? ניתן לזמן לעשות את שלו.

בינתיים, אביגיל פרסמה התכתבות עם פאפי שלה שנמצא כאמור בדרך ארצה והיא פשוט לא מאמינה שהיא חזרה להתכתב עם אהובה. "שמישהו יעיר אותי מהחלום הזה שביממה האחרונה אני מתכתבת עם אהבת חיי! מי ששואל איפה אני? אני בעננים". גם שחקן העבר הודה: "את הלב שלי, האוויר שלי, החזרת לי את החיים". ועד המפגש המרגש של הזוג פאפי, תגידו אתם: כמה לדעתם ירד שוער העבר במשקל??

כמה הוא ירד במשקל?! דודו אוואט בלוק רזה במיוחד | צילום מסך: אינסטגרם
ככה הוא יצא למסע | באדיבות דף הפייסבוק של הישרדות
הגעגוע היה מטורף. אביגיל ודודו אוואט מתכתבים | צילום מסך: אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי